Invajo.com söker en kundtjänstchef med intresse för online-markn
2 Complete / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2 Complete i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Södertälje eller i
hela Sverige 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.
Tjänstebeskrivning
Invajo.com är webbplatsen där du kan söka, boka, planera och bjuda in till ditt event. Denna produkt, vår webbplats, är global. Lanseringen av tjänsten sker i Sverige under senhösten 2011. Därefter sker kraftig expansion i utvalda länder i världen. En mycket viktig del i framgångsfaktorn är en proaktiv och effektiv administration och kundsupport, såväl mot besökare som mot leverantörer.
Som kundtjänstchef på Invajo.com kommer du inledningsvis att ta ansvaret för två befintliga medarbetare. Kundtjänsten kommer att ha många ansvarsområden på Invajo.com och det är upp till dig att bygga upp den med personer som kan hantera dessa. Kundtjänsten ansvarar för omhändertagandet av besökare till sajten samt support för tjänsten, bokningar och ekonomi. Kundtjänsten ansvarar även för kontakten mot leverantörerna. Då denna tjänst erbjuder ett mycket brett utbud av tjänster, lokaler, catering, utrustning m.m. kommer det att röra sig om många relationer som ska upprätthållas. Med tiden kommer denna webbplats lanseras i flera länder och då kommer din expertis att behövas gällande kundtjänstens utökade ansvar. Du ansvarar för rekryteringen av kundtjänstmedarbetarna och vet vad det innebär att föra en sådan dialog.
Publiceringsdatum2011-10-27KvalifikationerDu som söker denna tjänsts har erfarenhet av att ha byggt upp en kundtjänst från grunden och har sedan framgångsrikt utvecklat den. Då Invajo.com bedriver e-handel ser vi gärna att du har erfarenhet eller intresse av internet och affärer inom detta forum. Det är viktigt att du förstår affären och idén i stort och vad den innebär för alla inblandade parter. Detta för att kundtjänsten kommer att arbeta en hel del med merförsäljning i och med sin nära kontakt med kunder och leverantörer. Du och din grupp kommer att arbeta nära affären och du tycker det är spännande att nå resultat - både ekonomiskt och servicemässigt. Du har varit med i anställningsprocesser och har ett öga för en glad, flexibel och serviceminded person.
Invajo.com är ett internationellt, expansivt företag i ett tidigt skede. Med sig har de ett par av världens vassaste utvecklare och även investerare som historiskt startat mycket framgångsrika företag på webben. Som kundtjänstchef talar och skriver du givetvis svenska och engelska flytande. Har du även ett annat stort språk i din repertoar är det meriterande men inte ett krav. Du ser den entreprenöriella miljön som utmanande och ser det positiva i det tempo det medför.
Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om du har några frågor gällande denna annons, är du mer än välkommen att kontakta oss på 08-445 43 44, eller maila på .
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 000193
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretag2 Complete
Adress2 Complete
Wallingatan 38
1124 Stockholm
Jobbnummer 1065098
Observera att sista ansökningsdag har passerat.