Intresseanmälningar för handläggarkonsulter i Sundsvall

Bemannia AB (Publ.) / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Sundsvall, Härnösand, Bollnäs, Örnsköldsvik, Östersund eller i hela Sverige

Vill du arbeta självständigt med handläggning och administration i en viktig roll? Vi söker dig som är strukturerad, analytisk och har erfarenhet av liknande arbete. Detta är en intresseanmälan för kommande heltidstjänster som Handläggare i Sundsvall.
Om uppdragetVi söker drivna och kompetenta handläggarkonsulter för heltidstjänster i Sundsvall, inför kommande uppdrag inom den offentliga sektorn. Vi söker digsom trivs med att arbeta strukturerat, självständigt och vill bidra till viktiga samhällsfunktioner!
Genom att skicka in din ansökan blir du en del av vår kandidatbank. Vi kan komma att ta en första avstämning där du får möjlighet att berätta mer om dig själv och dina erfarenheter.
Varmt välkommen med din intresseanmälan!
Exempel på arbetsuppgifter
I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma:
Självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
Utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
Planera och följa upp ärenden
Utreda, granska och handlägga ärenden samt fatta beslut i enklare ärenden


Publiceringsdatum
2024-11-20

Kvalifikationer
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Kunskaper i MS Office eller likvärdiga verktyg
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift


Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Lämna din intresseanmälan genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se
072-175 50 00

Jobbnummer
9022252

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia AB (Publ.)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.):