Internationellt företag söker en Office Coordinator på deltid

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Coordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund är ett internationellt företag med kontor i gamla stan. Tjänsten är på deltid med fem arbetstimmar per vardag, måndag-fredag. I rollen som Office Coordinator kommer du att ha stort eget ansvar, att vara självgående är ett måste.

Publiceringsdatum
2017-01-10

Arbetsuppgifter
Som Office Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Hälsa besökare och kunder välkomna, svara på inkomande mail och telefonsamtal
• Övervaka underhåll av kontorsmaterial och möbler samt leveranser och förbrukningsartiklar
• Förhandla med kontorsrelaterade leverantörer
• Samverka med hyresvärdar och städpersonal
• Hantera post- och kurirtjänster för att säkerställa att bästa möjliga kostnadseffektiva tjänst erhålls
• Ordna och samordna företagsevenemang och resebokningar
• Se till att alla inkommande fakturor och affärsrelaterade utgifter bearbetas

Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och som vill komma in på ett internationellt företag.

VI SÖKER DIG SOM

• Har minst 2-3 års erfarenhet av kontorsmiljö i rollen som administratör, receptionist eller liknande
• Goda kunskaper i Word, Excel är ett krav
• Talar och skriver flytande i svenska samt godakunskaper i engelska

Som person är du social, professionell och positiv. Du är även en energisk problemlösare som kan hantera många bollar i luften samtidigt

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3253626

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: