Internationellt företag söker en Office Coordinator på deltid
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Coordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett internationellt företag med kontor i gamla stan. Tjänsten är på deltid med fem arbetstimmar per vardag, måndag-fredag. I rollen som Office Coordinator kommer du att ha stort eget ansvar, att vara självgående är ett måste.
Publiceringsdatum2017-01-10ArbetsuppgifterSom Office Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Hälsa besökare och kunder välkomna, svara på inkomande mail och telefonsamtal
• Övervaka underhåll av kontorsmaterial och möbler samt leveranser och förbrukningsartiklar
• Förhandla med kontorsrelaterade leverantörer
• Samverka med hyresvärdar och städpersonal
• Hantera post- och kurirtjänster för att säkerställa att bästa möjliga kostnadseffektiva tjänst erhålls
• Ordna och samordna företagsevenemang och resebokningar
• Se till att alla inkommande fakturor och affärsrelaterade utgifter bearbetas
Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och som vill komma in på ett internationellt företag.
VI SÖKER DIG SOM
• Har minst 2-3 års erfarenhet av kontorsmiljö i rollen som administratör, receptionist eller liknande
• Goda kunskaper i Word, Excel är ett krav
• Talar och skriver flytande i svenska samt godakunskaper i engelska
Som person är du social, professionell och positiv. Du är även en energisk problemlösare som kan hantera många bollar i luften samtidigt
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
Jobbnummer 3253626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.