Internationell Säljare

Xlscheduler AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xlscheduler AB i Göteborg, Partille eller i hela Sverige

XLScheduler utvecklar avancerade bemanningssystem (Workforce Management System) för kontaktcenter och handel. Vi har ca 150 kunder i USA, Kanada, Sverige, Norge, Tyskland och Polen. Bland våra svenska kunder finns SOS Alarm, Åhléns, Ikano Bank, och Alecta Pensionsförsäkring.

Företaget grundades 1994 och vi är sedan augusti 2012 ägda av norska Dolphin Software (www.dolphin.no).

Vi är nu inne i en väldigt spännande fas och söker förstärkning till vår säljavdelning med en internationell säljare.

Vi ser gärna att du har följande kriterier:

• Civil/magisterexamen (ekonom alternativt ingenjör)
• God erfarenhet av internationell försäljning
• Erfarenhet av systemförsäljning
• Gärna erfarenhet av telekom-marknaden
• Talar tyska flytande

Vi kan erbjuda dig ett väldigt spännande jobb med mycket kundkontakter och ca 60 resdagar per år. Vi sitter i trevliga kontorslokaler i Partille, ca 6 minuter med pendeln från centrum.

För mer upplysningar kontakta vår Vd, Emma Skygebjerg, 031 - 340 44 21. Besök gärna vår webbsida www.xlscheduler.se.

Publiceringsdatum
2012-10-26

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2012-12-01
Ansökan kan skickas till e-postadress: emma.skygebjerg@xlscheduler.com

Kontakt
Emma Skygebjerg, 031-3404421 (Direkt), emma.skygebjerg@xlscheduler.com

Företag
XLSCHEDULER AB

Adress
XLSCHEDULER AB
LEXBYVÄGEN 20
43331 PARTILLE

Kontorsadress
LEXBYVÄGEN 20
PARTILLE

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-3401340

Jobbnummer
1376442

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xlscheduler AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xlscheduler AB: