Internationell kundsupport (Siebel)
Perido Skills AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Perido Skills söker en person som talar flytande engelska och gärna andra språk som spanska och franska, och behärskar tekniska termer, till vår kund för internationell support.
I arbetet kommer du att ansvara för att hantera inrapporterade serviceärenden från företagets användare och IT-avdelningar. Detta innebär teknisk problemlösning där det handlar om att förstå användarens problembeskrivning och bedöma ärendets typ och komplexitet, för att sedan lösa eller eskalera ärendet till rätt instans.
I det fall det rör som om mer komplicerade ärenden sköter du kontakten med helpdesk, applikations ägare, utvecklingsavdelningen, supportchef och då det behövs Siebels Support Web.
I arbetet igår även administration av systemet och processer som rör användare och ärendehantering.
Publiceringsdatum2008-02-13Kravprofil för detta jobb• Måste kunna flytande engelska med kunskap om IT-termer
• Erfarenhet av support
• Spanska och/eller franska flytande
Meriterande
• Erfarenhet av Siebel
• Erfarenhet av internationell support
Din ansökan vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Anställningstyp/arbetstiderTjänsten är heltid med tillträde så fort som möjligt.
ErsättningFast lön.
KontaktNiklas Blomqvist, 08-54516846, Konsultchef
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post snarast då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 3511NB (i e-postrubriken)
Vi tar emot ansökan via epost:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
info@perido.seMer information på
http://www.perido.se Jobbnummer 128838
Observera att sista ansökningsdag har passerat.