Intern rekryterare på deltid sökes
Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Studerar du till personalvetare och vill kicka igång din karriär som rekryterare? Vill du arbeta som rekryterare på deltid?
Då har vi rätt tjänst för dig! Ansök redan idag för att säkra din plats i urvalet, intervjuer sker löpande.
Publiceringsdatum2019-11-01ArbetsuppgifterVi söker dig som vill arbeta som rekryterare ute hos vår kund i Stockholm på deltid.
Att arbeta som rekryterare innebär ett stort ansvar då du håller i hela rekryteringsprocessen som är allt från att söka upp, intervjua och matcha kandidater till de arbetsuppgifter som finns.
Exempel på arbetsuppgifter;
• Screena CV
• Referenstagning
• Telefonintervjuer
• Administration i olika system
Om företagetI mer än sextio år har vår kund arbetat för att skapa säkra miljöer för deras uppdragsgivare. De har upplevt hur behoven förändrats och genom att noga lyssna på deras kunder har de alltid kunnat ligga i framkant för att möta deras ofta unika säkerhetsbehov.
Deras kunder finns i alla sektorer, i alla storlekar och i alla områden - från den stora internationella handelskedjan till det lilla kontoret på landsbygden. Deras kompetens sträcker sig från design och installation till service och support av de senaste säkerhetslösningarna.
ProfilVi ser att du har stort intresse för rekryterings- och bemanningsområdet. Erfarenhet av rekrytering är inte ett krav. Du har ett stort driv, ett ekonomiskt tänk och gillar sälj.
Som person krävs det att du har en positiv grundinställning och att du därigenom har en positiv energi som präglar det dagliga arbetet. Engagemang är också en viktig egenskap som vi vill ha hos alla våra medarbetare då det till stor del är just engagemanget hos varje medarbetare som driver oss och verksamheten framåt.
Vi ser gärna att du är strukturerad och flexibel person som tycker om att ge service och har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer.
Skallkrav;
• Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande;
• Utbildning inom inom HR/Personalvetarprogrammet
Om företagetSom anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorStart: Omgående
Omfattning: Deltid, 50%, 20 timmar per vecka
Placering: Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "20946".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Jobbnummer 4903070
Observera att sista ansökningsdag har passerat.