Intern administratör till global juridisk byrå, studenter

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-12-16

Företaget
Företaget ingår i en större koncern med över 3 000 medarbetare världen över. De erbjuder tjänster inom revision, affärsjuridik, redovisning och skatt för internationellt verksamma företag. Medarbetarna arbetar idag med att hjälpa såväl medelstora tyska bolag som svenska entreprenörer och riskkapitalbolag med investeringar i de Nordiska länderna. Du kommer att arbeta i en lärorik miljö centralt på Stockholmskontoret och där få en god insyn i en liten men internationell konsultverksamhet.

Dina arbetsuppgifter
Du förväntas att i rollen stötta upp kring kontorets interna och ekonomiska administration. Den administrativa delen innebär allmänna kontorsgöromå såsom att hålla fint i lokalerna, beställa lunch och posthanterin. Du kommer att sitta i receptionen så en viss del kundmottagande förekommer. Den ekonomiska delen inkluderar bl.a. enklare bokföring, att ta fram underlag och rapporter till kontorschefen, fakturering och leverantörsreskontra.

Arbetstid cirka tio timmar per vecka, vardagar. Uppehåll under mitten av sommaren.

Kvalifikationer
Utbildning: Pågående eftergymnasial utbildning vid högskola eller universitet, gärna inom ekonomi eller juridik
Erfarenhet: Tidigare servicerelaterat yrke
Meriterande: Erfarenhet från arbete som ekonomiassistent eller administratör. Norstedts eller annat bokföringsprogram
Språk: Svenska och engelska, flytande i tal och skrift

I rollen som intern administratör söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. Då planeringen kan komma att ändras under arbetsdagen är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan prioritera om. Då de ekonomiska göromålen har en deadline är det viktigt att du är handlingsinställd och tar ditt ansvar. Då ni kommer att vara två personer som delar på denna tjänst är det avgörande att du samarbetar och gör utförliga överlämningar vid arbetsdagens slut.

Övrig information:

Start: Senast 18 januari 2016
Plats: Centralt, Stockholm city
Lön: Timlön enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magdalena Klasson 08-40024050 magdalena.klasson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2578931

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: