Interimchef

Randstad AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Lund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-04-21

Dina arbetsuppgifter
Är du strukturerad, analytisk, kommunikativ och drivande samt ha en god samarbetsförmåga? Vill du arbeta i en utvecklande roll som interimschef och arbetsleda inom Air Traffic Managment (ATM)?

I rollen som interimchef kommer du ha budget- och personalansvar för dina 6 medarbetare samt ingå i ledningsgruppen. Du får möjlighet att fortsätta arbetet med intern struktur och utveckling av processer och rutiner i regelarbetet. Möjlighet finns att arbeta delvis på distans men vi ser gärna att du är på plats minst 3 dagar i veckan. Dina medarbetare finns bland annat på Sturup men finns även placerade på andra orter.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-04-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta sofie.berg@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
arbetsfördelning och stöd i prioritering av såväl nya som gamla arbetsuppgifter
budget- och personalansvar för 6 personer
avrapportera till enhetschef och delta i enhetens ledningsgrupp
ansvara vid fora med uppdragsgivare och andra intressenter
fortsätta arbete med intern struktur och utveckling av processer och rutiner i regelarbetet
personalen finns på flera olika orter och resor förekommer.

Kvalifikationer
relevant akademisk examen eller utbildning
erfarenhet av organisationsutveckling och processarbete minst 5 år
erfarenhet av arbetsledning och personalansvar minst 5 års
svenskt medborgarskap
erfarenhet av regelstyrd verksamhet.

Meriterande:
kunskap om flygtrafiktjänst
tidigare erfarenhet av uppdrag i myndighet

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201433868".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Sofie Berg
sofie.berg@randstad.se

Jobbnummer
7685745

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: