Interim redovisningsekonom till omgående uppdrag

Ogunsen AB (publ) / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Vi söker en erfaren interim redovisningsekonom till ett uppdrag med omgående start. Uppdraget är på heltid under tiden en rekryteringsprocess pågår. Du kommer att utgå från företagets kontor i Nya Hovås och resor till Lidköping kommer förekomma under uppdragets gång.

Publiceringsdatum
2023-04-19

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att hantera redovisningen för fyra av koncernens bolag med stöd i reskontrahantering från bolagets SSC i Lidköping. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Utföra och leda redovisnings- och bokslutsarbete
• Upprätta och analysera ekonomiska rapporter och budgetar
• Sköta årsredovisning och deklarationer
• Koncernrapportering
• Säkerställa att alla redovisningsprocesser följer gällande lagar och regler samt se över förbättringar och effektivisering i processerna
• Stötta teamet i övriga redovisningsrelaterade frågor

Kvalifikationer
Vi söker dig med relevant erfarenhet och goda kunskaper inom redovisning. Du är trygg i dina kunskaper och arbetar med ett självständigt driv i dina arbetsuppgifter. Du behöver ha goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift och har du erfarenhet från ekonomisystemet Navision är det meriterande.

Som person är du strukturerad, noggrann och självgående med en kommunikativ förmåga och en prestigelös inställning.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Sofia Erikson
sofia.erikson@sjr.se
070-471 59 07

Jobbnummer
7675540

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):