Interim Executive Assistant till internationellt bolag

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.


Publiceringsdatum
2018-10-11

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Executive Assistant för ett interimsuppdrag på cirka tre månader till ett internationellt bolag med start omgående. I rollen kommer du att arbeta stöttande med allt ifrån kalenderbokningar till förberedning och planering av konferenser. Du kommer att arbeta självständigt i rollen och ha många interna och externa kontakter.

Dina arbetsuppgifter innefattar följande:

• Planering och koordinering vad gäller chefsjuristens kalender samt ta emot samtal och mail.

• Förbereda möten och konferenser.

• Hantera reseräkningar och annan typ av administration.

Vem är du?

Vi söker dig som har arbetat i liknande roller i några år. Vi ser gärna att du har arbetat i en roll där du har stöttat flera seniora nyckelpersoner och där du har arbetat koordinerande och administrativt. Rollen ställer krav på hög integritet och det är viktigt att du kan hantera konfidentiell information på ett professionellt sätt. Vidare söker vi dig som gillar att interagera med människor och som är flytande i både svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.

Som person söker vi dig som är självständig och trygg i din arbetsroll. Du ska trivas med att arbeta serviceinriktat samt vara positiv och prestigelös i ditt arbetssätt.

Du erbjuds

Ett spännande uppdrag på ett internationellt bolag. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta hos vår kund. Vår kund sitter centralt på Kungsholmen och tjänsten är på heltid med arbetstider från 8.00-16.30.

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Rietz amanda.rietz@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4395920

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: