Interim Ekonomiassistent till leverantörsreskontran hos modebola

Delta Consulting AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Delta Consulting AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi hjälper nu vår kund med en interimlösning som ska arbeta med leverantörsreskontran.

Start: Omgående
Omfattning: 100%

Vår kund

Vår kund söker en ekonomiassistent som omgående kan hjälpa till med leverantörsreskontran på företaget. Kunden är ett välkänt modebolag och kontoret ligger nära Slussen men fin utsikt över vattnet. Kollektionerna består av produkter för både män och kvinnor med fokus på mode, sportkläder, golfkläder och skidkläder.

Publiceringsdatum
2021-11-19

Profil
I rollen som ekonomiassistent på levreskontran kommer du arbeta internationellt. Du kommer arbeta med allt som berör leverantörsreskontran.
För att lyckas i rollen är det bra om du är van att arbeta med flera bolag parallellt. Eftersom du kommer arbeta internationellt är det av vikt att du kan kommunicera på engelska.
Affärssystemet som används är MS Dynamics NAV Du behöver behärska detta system när du anländer till företaget. Du är öppen, har en hög energinivå och motiveras av att ge god service.
Erfarenhet från retail- eller modebranschen är givetvis meriterande.

Huvudsakliga ansvarsområden:

• Hantera leverantörsfakturor i Medius: verifiera, bokföra, periodisera. Lägga upp nya leverantörer
• Matchning av varufakturor
• Hantera betalningar: såväl svenska som SEPA och Intercompany betalningar

• Boka betalningar i ekonomisystemet Navision
• Avstämning av balanskonton
• Delta i bokslutsprocessen med leverantörsreskontra och intercompany

Skallkrav:

• 2 års erfarenhet av arbete kring leverantörsreskontran
• Erfarenhet i MS Dynamics NAV
• Erfarenhet av viss bokföring
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:

• Bakgrund från modebranschen
• Bakgrund inom detaljhandeln

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Katarina Söderberg på katarina@deltaconsulting.se eller 070-566 50 58.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Delta Consulting AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Delta Consulting AB (org.nr 559144-8575), https://www.deltaconsulting.se/

Kontakt
Katarina Söderberg
katarina@deltaconsulting.se

Jobbnummer
6120505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Delta Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Delta Consulting AB: