Interim Ekonom/controller till Teknik i Väst AB

Bemannia Kontor AB / Controllerjobb / Arvika
2023-03-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Interim Ekonom/controller till Teknik i Väst AB" (publicerad 2023-03-15) ⬅️


Visa alla controllerjobb i Arvika, Eda, Sunne, Årjäng, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Arvika, Karlstad, Hammarö, Åmål, Kristinehamn eller i hela Sverige

Teknik i Väst AB är ett kommunalt bolag i Arvika som arbetar på uppdrag av Arvika Teknik, Arvika kommun, Eda kommun, Arvika Fjärr­värme, Arvika Kraft, Arvika Kommunnät, Årjängs Nät och Eda Energi.

Uppdragen består av drift och under­håll av anlägg­ningarna, pro­jektled­ning, miljö- och eko­nomikom­petens, samt resurser inom mark­nad, försälj­ning och kundservice.

• För ett levande, modernt och väl fungerande Västvärmland-

Publiceringsdatum
2023-03-08

Arbetsuppgifter
Vi står nu inför en omorganisation till följd av lagändring för Elnätbolag, Ren energi, och behöver därför en extra resurs. Rollen innebär arbete med olika frågor som ska hanteras vid omorganisationen, ex vis:

• skapa struktur i ekonomisystemet

• agera kontakt med leverantörer

• ansvara för redovisning, uppföljning, rapportering och bokslut samt budget.

• vara stöd till chefer inom organisationen

Kvalifikationer
• Minimum 5 års erfarenhet med liknande arbetsuppgifter

• erfarenhet att jobba i en större organisation

• gymnasieexamen

• goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt

• Mycket goda kunskaper i Excel, MS Office eller likvärdigt.

Omfattning: 75-100 %, viss flexibilitet finns. Visst distansarbete är möjligt men inledningsvis måste konsulten vara på plats heltid.

Tidsperioden start så snart som möjligt/våren 2023 t.o.m. februari 2024

Du som är egen företagare är också välkommen att söka

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på tel: 0771 84 53 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Eva Jäfvert
eva.jafvert@bemannia.se

Jobbnummer
7527112

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: