Interim Controller till en stor global serviceorganisation

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Controller har du en strategisk viktig roll i arbetet med att driva och utveckla effektiva processer för ekonomistyrning inom kontrakten. Du är kontraktsledningen högra hand i ekonomistyrningsfrågor och stöttar aktivt resultatansvariga för att utveckla resultat.

• Bokslut
• Budget, estimat och prognos
• Handlingsplaner och gapanalyser
• Cash Flow
• Stötta verksamhetens chefer i frågor som rör ekonomistyrning och resultatutveckling
• Rapportering, uppföljning och analys
• Driva förbättringsprocesser inom kontrakt och affärsområde
• Delta i utvecklingsprojekt
• Utveckling av nya rutiner och verktyg

Detta är ett konsultuppdrag, men för rätt person finns möjlighet för anställning hos kunden och då också ingå i ledningsgruppen.


Om företaget
Vår kund en serviceorganisation med 500 000 medarbetare i världen. Mer information om kundföretaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet av redovisningsarbete och som är självgående i bokslut. Vidare ser vi gärna att du har minst 1 års erfarenhet av controllerarbete samt att du har erfarenhet av affärsutveckling och du har en fallenhet för analysarbete.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som controller bör du vara flexibel och kommunikativ. Du brinner för siffror och har en stor förståelse för hela det ekonomiska flödet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-08
Ange följande referens när du ansöker: 1214
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3925941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: