Interim chef för kund- och leverantörsreskontra (AR/AP)
Capega AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Capega AB i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Borlänge eller i
hela Sverige Interim chef för kund- och leverantörsreskontra (AR/AP)
Till vår kund som är en internationell koncern med kontor i Stockholm söker vi efter en erfaren chef för AP/AR för att stötta upp under ett föräldravikariat.
Som ansvarig för kund- och leverantörsreskontran rapporterar du till Head of finance and accounting. Du ansvarar för att leda gruppen på ca 15 personer som arbetar med kund- och leverantörsreskontra. Till din hjälp har du två personer som är teamledare. Du har det övergripande ansvaret för faktureringsprocesser, kund- och leverantörsreskontra för ett antal legala enheter.
Ditt team är duktiga och består av specialister. Så det vi söker i dig är egenskaper och goda referenser från lyckade ledaruppdrag. Därtill är det önskvärt om du uppföljer följande punkter:
• Minst 5 års erfarenhet som ledare
• God kunskap i leverantörs- samt kundreskontraflöden
• God kommunikativ förmåga och kommunicerar på engelska/svenska i tal och skrift
Det fungerar om du först kan gå på detta konsultuppdrag under starten av augusti. Däremot är det positivt om du under juni eller juli har möjlighet till några dagars upplärning. Konsultuppdraget sträcker sig t om jan/feb 2022.
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan snarast.
Vid frågor, kontakta Åsa Ollert på
asa.ollert@capega.se / 070-752 48 16
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på
www.capega.se (
http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.
Konsult hos Capega
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, besök vår LinkedIn (
https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller
www.capega.se (
http://www.capega.se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-06-09ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCapega AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Capega AB (org.nr 559163-0016)
Arbetsplats Capega
Jobbnummer 5800370
Observera att sista ansökningsdag har passerat.