Interim Avtalsspecialist / Contract Manager

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-03-30

Om tjänsten
Den här tjänsten är ett interims uppdrag på initialt 3 månader med möjlighet till förlängning. Omfattningen är 50-100 %.

Om företaget
Vi berättar mer om företaget i ett inledande samtal.

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som Avtalsspecialist ansvarar du för företagets avtalshantering samt driver och följer upp förbättrings- och kvalitetsarbete. Självständigt planerar du och genomför arbete i enlighet med verksamhetsplan och du leder avtalsgruppens arbete på uppdrag av kanslichefen. I din roll arbetar du med varierade uppgifter, du gör löpande uppföljningar av avtal som företaget har med leverantörer, deltar i förhandlingar om befintliga och nya avtal samt granskar offerförslag. Därtill ansvarar du för att lämna förlag till styrelsen om eventuella behov av uppdatering av inköpspolicyn med bilagor samt uppdaterar sekretessavtalsmallen. Du ansvarar även för att delta i olika projekt och förmedla kunskap inom organisationen. Du rapporterar till kanslichefen.

• Ansvara för avtalshantering
• Delta i förhandlingar med leverantörer
• Lämna förlag till styrelsen
• Delta i projekt

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetserfarenhet från liknande arbete
• Erfarenhet av projekt- och planeringsarbete
• Mycket god kännedom om kundavtal och leverantörsavtal
• Erfarenhet av att ta fram policydokument
• God kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

För att trivas i rollen motiveras du av att utveckla organisationen samt bygga relationer med kunder. Då du i rollen har flera kontaktytor är du en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs i sociala situationer. Du är van att arbeta självständigt och jobbar med ett stort ansvarstagande för ditt arbete. Du räds inte för att ta egna initiativ och för att nå dit du vill. Vidare är du stresstålig samt drivs och motiveras av att utvecklas tillsammans med organisationen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7605286

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: