Interim - Operations Controller
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är ett av de största tillverkningsbolagen inom rulltrappor, hissar och ramper. De tillhör en internationell koncern med verksamhet i över 200 länder. I Sverige är de totalt ca 250 anställda med kontor på flera ställen. Till deras huvudkontor i Solna behöver de under en period hjälp av en erfaren Operations Controller konsult.
Tjänsten
I rollen som Operation Controller kommer att arbeta inom ett område på företaget som ansvarar för planering och genomförande av installationsprojekt samt eftermarknaden med det medföljande 24/7 serviceavtal som ingår i deras tjänster. Uppdraget är med start 8:e augusti och slut 23:e december 2016. Svenskan är koncernspråket på företaget men rapportering kommer ske på engelska, därför är det viktigt att du känner dig bekväm med det.
Publiceringsdatum2016-06-14Dina arbetsuppgifter• Ladda upp data och sammanställa användarvänliga rapporter till vecko - och månadsmöten
• Supporta service-ansvariga med analys och förslag på förbättringsåtgärder gällande pris, kostnader etc
• Supporta projektansvariga med förslag på förbättringsåtgärder gällande prognos och kostnadskontroll
• Genomföra ad-hoc analyser för att identifiera förbättringsåtgärder
KvalifikationerVi söker dig som har följande bakgrund:
• Du har minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du har utmärkta kunskaper i Excel
• Du har god systemvana
• Du har erfarenhet av någon av branscherna bygg, fältservice, konstruktion etc
• Du talar och skriver engelska flytande, då det krävs i tjänsten.
Dina personliga egenskaperFör denna tjänst söker vi dig som är självständig, analytisk och noggrann. Du är flexibel inför nya arbetsuppgifter, tydlig i din kommunikation samt innehar en god samarbetsförmåga.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tjänsten är på heltid (40h/v) med start 8/8
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-14
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElisabet Holmene 08-58622709
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2903520
Observera att sista ansökningsdag har passerat.