Interface rekryterar medarbetare till sin kundtjänst

Manpower / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-04-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Interface rekryterar medarbetare till sin kundtjänst" (publicerad 2017-04-20) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi säljer inte mattor vi säljer design! Interface är världsledande inom design och produktion av textila golvplattor. Produkterna kombinerar skönhet och innovation. Interface var en av de första verksamheterna som i mitten av 1990-talet satte en vision - Mission Zero - att tillverka våra produkter på ett hållbart sätt. Mission Zero innebär att verksamheten år 2020 inte ska ha någon negativ miljöpåverkan. Interface har nått mer än halvvägs mot målet Mission Zero, och har vunnit erkännande för de resultat som uppnåtts hittills.


Publiceringsdatum
2017-04-04

Dina arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare på Interface kommer du att ha en varierande och viktig roll i bolaget. Du ansvarar för hanteringen av inkommande samtal, förfrågningar och ordrar via telefon och mail samt administrationen kring detta. Vidare supportar du kunder, agenter samt transportörer med grundläggande tekniskt stöd, prisuppgifter, prover samt leveransuppföljning.

Interface är ett amerikanskt börsnoterat företag med huvudkontor i Atlanta. Vårt Europeiska huvudkontor och produktionsenheter ligger i Nederländerna.

I Sverige är vi ett dynamiskt och sammansvetsat gäng på ca 11 personer som sitter i vårt ljusa och trendiga showroom på Södermalm. Tillsammans tar vi hand om den skandinaviska- och baltiska marknaden. För att trivas hos oss bör du vara en teamplayer och förstå vikten av ett gott internt samarbete. Arbetet kan komma att innebära att du får hjälpa till där det behövs och du kommer också få delta på våra event.

Vem är du?
För att lyckas i rollen bör du vara självgående, strukturerad, noggrann och duktig på att hålla deadlines. Du har en öppen och positiv grundsyn och har lätt för att kommunicera med andra och är serviceorienterad. Problem är till för att lösas och du kan hantera stundtals stressiga perioder. För att trivas på Interface bör du vara flexibel och ha lätt för att anpassa dig till en föränderlig miljö.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare kundservicearbeten och att du talar och skriver flytande svenska och engelska då detta är koncernspråk.

Vad kan vi erbjuda dig?
Interface är ett internationellt företag med stor gemenskap och tillit till sina medarbetare. Du arbetar i en attraktiv och föränderlig miljö med spännande produkter i ett bolag med stort fokus på hållbarhetsfrågor.

Kontaktperson
Denna rekrytering görs i samarbete med Manpower. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Stenbäck på 08-736 19 04 eller Intervjuer och urval kommer att ske löpande med start omgående.

Välkommen med din ansökan!



Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-18
Ange följande referens när du ansöker: 19815
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Stenbäck maria.stenback@manpower.se

Företag
Manpower

Adress
Manpower
11181
11181 0180

Kontorsadress
Stockholm

Jobbnummer
3418698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: