Inside Sales till Atlas Copco!

Novare Interim & Recruitment AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Novare Interim & Recruitment AB i Stockholm, Danderyd, Upplands Väsby, Södertälje, Uppsala eller i hela Sverige

The Atlas Copco Group serves customers through innovative compressors, vacuum solutions, generators, pumps, power tools and assembly systems. We are a global and diverse Group of many strong brands and around 34 000 employees representing different cultures in more than 180 countries. We have a wide range of positions so whatever your interests or area of expertise, we offer interesting challenges and the opportunity to grow.

Passionate people create exceptional things. We believe in challenging the status quo, always looking for a better way. Our leading edge technology enables us to innovate for a sustainable future. We believe that people make it happen and with us you are empowered to act. Your ideas can make a real difference and contribute to the quality of life for people everywhere.

Learn more at www.atlascopcogroup.com

Vill du arbeta med försäljning inom ett starkt internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter? Vill du få en god exponering mot nationella och internationella kontaktytor och utgöra navet i ett av Sveriges största industribolag? Är du lyhörd inför kundens behov med ett stort intresse för att utveckla kundrelationer? Då kan det här vara nästa möjlighet för dig!

Publiceringsdatum
2019-11-22

Om tjänsten
I rollen som Inside Sales på Reservdelsavdelningen kommer du arbeta med up-sales och cross-sales mot befintliga kunder samt viss nykundsbearbetning. Arbetet innebär att man är ansvarig för hela processflödet i reservdelsorderhantering, från dess att ordern tas emot och registreras till den levereras till slutkund och återförsäljare.

Vidare kommer du ansvara för att:

* Assistera kunder och medarbetare med viss teknisk rådgivning och listor avseende reservdelar via både samtal och mejl
* Proaktiv försäljning till slutkunder
* Följa upp och åtgärda leveransproblem
* Administrera våra system och verktyg

Vem söker vi?


För att lyckas i rollen tror vi att du är lyhörd, strukturerad och kommunikativ med ett stort driv och känsla för service. Du trivs med att ha flera kontaktytor, både interna och externa och ditt synsätt karaktäriserad av proaktivitet och flexibilitet. Vidare har du en vana att arbeta administrativt och ett tekniskt intresse kommer att hjälpa dig i din roll.

Vi ser som krav att du har:

* Gymnasialutbildning inom relevant område eller motsvarande
* Kunskaper inom MS Office
* Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska

Vi ser det som meriterande om du har:

* Erfarenhet av SAP

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Anställningsform: Visstid
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm

Skulle det här kunna vara rätt utmaning för dig? Ansök redan idag då urval sker löpande. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Novare Interim & Recruitment AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Novare Interim & Recruitment AB (org.nr 556633-8017), http://https://novare.se/interim-and-recruitment/

Arbetsplats
Novare Interim & Recruitment

Jobbnummer
4975923

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Novare Interim & Recruitment AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Novare Interim & Recruitment AB: