Inside Sales Manager till växande fintechbolag
Amga AB / Säljarjobb / Malmö
2019-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inside Sales Manager till växande fintechbolag" (publicerad 2019-03-20) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Malmö,
Staffanstorp,
Lund,
Helsingborg,
Växjö eller i
hela Sverige Är du vår nästa brinnande stjärna inom försäljning? Strävar du alltid efter att utvecklas, att ha roligt varje dag, samtidigt som du älskar av göra affärer? I så fall är du välkommen på vår resa där vi förmedlar smarta digitala betallösningar!
Tjänstebeskrivning
I din roll som Inside Sales Manager arbetar du aktivt med att kontakta E-handelsföretag i syfte att presentera, bearbeta och sälja företagets tjänst. Du har ansvar för hela säljprocessen, från första kontakt per telefon till färdig affär.
För att lyckas i rollen som Inside Sales Manager måste du överträffa kundens förväntningar, något som går väl ihop med företaget förväntningar på dig. Det krävs att du på ett effektivt och rådgivande sätt kan kommunicera nyttan av vår tjänst till företagsledare och beslutfattare. En tjänst som är slagkraftig på marknaden och likväl värdehöjande för såväl företag som konsument.
På sikt finns mycket goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom hela koncernen.
Publiceringsdatum2019-03-07Om företagetUppdragsgivaren erbjuder en betaltjänst med primärt fokus mot e-handel och erbjuder faktura, kort, bank och delbetalningslösningar till sina kunder.
Företaget är del i en större koncern som delar kontor och har ett nära samarbete sinsemellan.
Om dig
Du välkomnas in i ett expansivt företag med en stark säljkultur och därför söker vi dig som är målmedveten och har rätt inställning. Du har lätt att lära och vill vara en del av vårt framgångsrika säljteam. Du trivs med många kundkontakter, du tar stort eget ansvar och har ett genuint intresse för försäljning. Som person är du självgående och har vana att se lösningar och skapa affärsmöjligheter.
För att lyckas i rollen behöver du ha följande förmågor:
• - Behärska svenska och engelska flytande i både tal och skrift
• - Affärsdriven och kundfokuserad
• - God retoriker med förmåga att övertyga
• - Drivas av att skapa värdefulla affärer för alla inblandade
• - Erfarenhet inom försäljning är ett krav
För oss är rätt inställning och personlighet avgörande. Egenskaper vi värderar är att du är engagerad, drivande, förändringsbenägen, självgående, initiativrik, analytisk och en riktigt stark lagspelare.
Har du erfarenhet från E-handel är det en stor fördel men är inget krav.
Övrig information om tjänsten
• Mycket goda löne och tjänstevillkor
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag
• Stora utvecklingsmöjligheter i ett snabbväxande bolag
• Fritt arbete med mycket eget ansvar
Tjänsten tillträds snarast och är en heltidstjänst
Mer information om tjänsten och bolaget ges under intervjun
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 25/3 -19, så skicka in din ansökan redan nu.
Uppdragsgivaren samarbetar med bemanningsföretaget AMGA för tillsättning av tjänsten. AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, service och försäljning. Specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringsverksamhet.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Louise Hellberg,
louise.hellberg@amga.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
AdressAMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4654367
Observera att sista ansökningsdag har passerat.