Input interiör rekryterar till backoffice support

Manpower Administration / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Administration i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Input interiör är Skandinaviens ledande fristående inredningskoncern med en unik kompetens inom inredning av kontor, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg.
Input interiör finns i dag på 20 orter med 21 kontor. De är 230 medarbetare i Sverige varav 45 i Stockholm och omsätter ca. 1 miljard SEK.
Med ett produktsortiment med både djup och bredd erbjuder Input interiör marknadens mest kompletta inredningslösningar.

Publiceringsdatum
2011-04-21

Dina arbetsuppgifter
I ett team med övriga backoffice personer ska du ansvara för Input interiörs beställningar och leveranser genom att noga gå igenom orderbekräftelser, bevaka leveranserna och se till att de kommer till kund i tid.
Hanteringsprocessen av utlånade möbler till kunder och journalister samt reklamationer och transportskador ingår också i ditt ansvarsområde.
Du är behjälplig i reception och växel då det behövs.
Vidare är det mycket kontakt med främst leverantörer men också kunder per telefon så din serviceådra ska vara stark.
Vem är du?
Du är en positiv person som tycker om att lösa problem. Du är serviceminded och mycket noggrann. Input interiör ser att du är lättlärd och har en förmåga att hålla dig lugn under pressade situationer. För att passa i rollen är det viktigt att du är ordningsam och lägger vikt vid kvalitet på ditt arbete. Du är pålitlig, lojal men också flexibel och har inga problem att hjälpa till där det behövs. Du ser dig själv som en lagspelare.
Du är van att arbeta i PC-miljö. Du pratar och skriver flytande svenska och behärskar engelska i tal och skrift.

Kontaktperson för detta jobb
Tjänsten söker du via ansökningslänken nedan. Intervjuer och urval kommer att ske löpande. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lena Åberg Madsen via telefon 08-452 33 37.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Lena Åberg Madsen, 084523337

Företag
Manpower Administration

Adress
Manpower Administration

Jobbnummer
912418

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Administration

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Administration: