Innesäljare till väletablerat konsultbolag

Framtiden AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en social person som letar efter ett arbete med personkontakt och relationsbyggande?

Dina arbetsuppgifter
I rollen som innesäljare hos vår kund sitter du i mycket ljusa och fräscha lokaler i centrala Göteborg tillsammans med fyra kollegor. Vår kund är ett väletablerat konsultbolag med seniora konsulter verksamma inom främst IT- och managementbranschen.

Rollen innefattar bl.a. följande uppgifter:
• Intern sälj och matchning av konsulternas profiler mot förfrågningar från kunder.
• Sälja in kunduppdrag till konsulterna
• Relationsbyggande med befintliga konsulter i nätverket
• Personalansvar för de konsulter du har hos de kunder just du har hjälpt.
På sikt kan rollen växa in i en utesäljsroll om så önskas, då aktivt sälj ute hos företag blir en av dina uppgifter.


Om företaget
Vår kund vet hur viktigt det är att ha rätt konsult på rätt plats. Tillsammans med rätt kompetens och erfarenhet är personligheten det viktigaste attributet. Därför anstränger de sig lite extra när de matchar sinakonsulter mot de uppdrag de får in. De känner sina konsulter så väl att de alltid kan erbjuda en konsult med just de kvalitéer och den personlighet som matchar det specifika uppdraget. Med ungefär 70 konsulter ute på uppdrag inom IT och management.

Mer information om företaget lämnas vid intervjutillfället.


Din profil
Vi söker dig som är social och energisk med mycket eget driv.

Krav:
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Intresse av IT
• Bra på relationsbyggande och personkontakt
• Körkort B

Meriterande:
• Säljutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.


Villkor
Start: Januari, eller enligt överenskommelse
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid
Form: Tillsvidare
Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag för att inte missa chansen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-09
Ange följande referens när du ansöker: 17868
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Stendal asa@framtiden.com 0722 - 49 96 53

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4395255

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: