Innesäljare till Resinex i Jönköping!
Academic Work Sweden AB / Säljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Jönköping,
Nässjö,
Ulricehamn,
Tidaholm,
Sävsjö eller i
hela Sverige Är du redo för nästa steg i din karriär? Som innesäljare hos Resinex får du möjligheten att arbeta i ett nära samarbete med deras erfarna säljteam och tekniska experter. Din roll kommer vara central, med ansvar för viktiga uppgifter som orderhantering, materialbeställningar och leveranshantering. Ansök redan idag, då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för Resinex räkning en innesäljare. I den här rollen som innesäljare kommer du arbeta nära företagets säljare och tekniska specialister. Du kommer att ansvara för orderhantering och materialbeställning hos företages leverantörer, vidare kommer du även ansvara för leveransbevakningen och faktureringen. Arbetet innebär täta dialoger med utesäljare, kollegor och kunder via mejl och telefon.
Vi letar efter dig som är noggrann, strukturerad och kommunikativ, som älskar att leverera exceptionell service till kunder och trivs i en fartfylld miljö. Om du har erfarenhet av tillverknings- eller distributionsföretag, särskilt inom plast- eller processindustri, ser vi det som en extra bonus.
Du erbjuds
• En god introduktion till arbetet av en senior kollega
• Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2024-04-12Dina arbetsuppgifter• Hantera och registrera inkommande ordrar, du kommer att följa ordern från registrering till leverans
• Hantering av reklamationer från kunder
• Hantering av fakturering
• Kundkontakt, där du leverar en hög kundservice och skapar förtroendefulla relationer
• Beställning av material
VI SÖKER DIG SOM
• Har en gymnasieexamen
• Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som i skrift, då det krävs i det dagliga arbetet med kunder och kollegor
• Har goda datakunskaper, då mycket av arbetet sker i företagets interna system
• Har goda kunskaper i MS Office 365
• Har lätt för att kommunicera med andra
Vidare är det meriterande om du:
• Har tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete som innesäljare eller orderadministratör
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Strukturerad
• Affärsinriktad
• Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15101394".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8606045
Observera att sista ansökningsdag har passerat.