Innesäljare till ledande Microsoft Dynamics NAV partner
Optimum Human Resources AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Optimum Human Resources AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Täby,
Upplands Väsby,
Södertälje eller i
hela Sverige COSMO CONSULT har ett unikt erbjudande kring Microsofts affärssystem Dynamics NAV som kompletteras med egna unika certifierade bransch-och tilläggslösningar samt Microsofts utbud kring Office365. COSMO CONSULT är Microsofts största NAV partner i Europa. Vi har sedan starten för 10 år sedan utvecklat en stark position på den svenska marknaden inom Microsoft Dynamics NAV och är idag 60 personer.
Microsoft Dynamics NAV har ett starkt momentum på marknaden. COSMO CONSULT har en tydlig tillväxtstrategi och vi ser prospektering som en viktig del i tillväxtstrategin. Därför bygger vi nu upp en Innesälj-funktion, som blir en viktig del av vårt sälj-och marknadsteam. Vi sitter på 18.e våningen i DN-skrapan, med en fantastisk utsikt över hela Stockholm.
Vi söker dig som älskar att ha mycket kundkontakter!
Som Innesäljare ansvarar du för att bearbeta och kontakta utvalda företag i prioriterade branscher och boka möten för behovsanalys tillsammans med våra säljare. En del av ditt arbete innefattar även uppföljning av marknadskampanjer mot existerande kunder för att utvärdera och analysera effekten. Du kommer att arbeta i nära samarbete med våra säljare och ingår i vårt sälj-och marknadsteam.
Dina främsta arbetsuppgifter är att:
• Kvalificera och bearbeta leads
• Följa upp och analysera resultat av marknadskampanjer och webinarium
• Uppdatera och sammanställa kundinformation som du förmedlar till säljteamet
• Licensadministration
För att lyckas i rollen som Innesäljare tror vi att du:
• Har minst 1-2 års erfarenhet från B2B försäljning och är bekväm med att använda telefonen som främsta arbetsverktyg.
• Har en övergripande förståelse för systemlösningar och konsultverksamhet samt är bekant med förekommande generella termer och begrepp.
• Är målmedveten och har ett starkt eget driv.
• Är positiv och förtroendeingivande med förmågan att bygga och bibehålla goda kundrelationer.
• Har god kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska och engelska. Tyska är meriterande men ej ett krav.
• Trivs i en omgivning med ständig utveckling.
• Har erfarenhet av att arbeta med säljadministrativa system (CRM) och goda kunskaper i MS Office.
Framgångsfaktorer
För att lyckas i rollen har du förmågan att snabbt förstå hur vårt kunderbjudande och kunders olika behov skapar affärsmöjligheter för COSMO CONSULT.
Placeringsort: Stockholm - DN-skrapan
Anställningsform: Tillsvidareanställning alternativt som underkonsult
Omfattning: 80-100%
Lönemodell: Fast lön och provision
Ansök till:
jobs.sweden@cosmoconsult.com Låter det intressant? Välkommen med din ansökan snarast dock senast 31:e oktober.
Publiceringsdatum2016-10-13Övrig informationFrågor? Kontakta Johan Krantz 08-799 86 83 Marknadsansvarig COSMO CONSULT
Sökord: Innesäljare, Prospectering, Telemarketing, Mötesbokning, CRM
Varaktighet, arbetstid
Deltid 80-100[pr] -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOptimum Human Resources AB
AdressOptimum Human Resources AB
SVARTMANGATAN 16
11129 Stockholm
KontorsadressSVARTMANGATAN 16
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3103860
Observera att sista ansökningsdag har passerat.