Innesäljare/processansvarig

Scandinavian Internet Group AB / Kontorsjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Scandinavian Internet Group AB i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige

Paragon Nordic AB grundades 1956 och vi är idag knappt 200 anställda med fyra fabriker; två i Sverige, en i Norge och en i Litauen. För våra kunders räkning utvecklar och producerar vi konsumentprodukter som exempelvis hårvårdsprodukter, hushållsprodukter, teknisk/industriella produkter och medicinska produkter. Vi är nordens största aerosoltillverkare men vi utvecklar och producerar även många andra produkter som inte är aerosoler. Exempel på detta är produkter i tuber, glasflaskor, dispensers, roll on och pumpflaskor.

Till kontoret i Vallentuna söker vi nu en:

Innesäljare/processansvarig

Paragon Nordic erbjuder dig möjligheten att tillsammans med oss göra skillnad i människors vardag. Kanske har du en hårspray, deodorant, solskydd eller bilvårdsprodukt hemma som är utvecklad och producerad av oss? I Vallentuna är vi ett engagerat och kreativt gäng på 110 personer som tillsammans utvecklar och producerar produkter till våra kunder.

Vi är idag 6 personer i vår grupp av innesäljare och söker nu förstärkning. Som innesäljare/processansvarig kommer du att ansvara för ett antal befintliga kunders orderhantering och hjälpa dem vid frågor. Du kommer även koordinera och vara ett stöd till övriga i gruppen som befinner sig på de olika produktionsenheterna.

Du kommer att arbeta nära våra tre affärsområdeschefer för att utveckla och driva försäljningen framåt. Vi vill hitta vägar för att arbeta mer proaktivt med våra kunder och erbjuda automatiserade lösningar så att kunderna får tillgång till vårt affärssystem Jeeves. I ansvaret ingår särskilda frakter (import/export), dokumentation av detta och intrastatredovisning.

Som person är du drivande och tycker om kontakt med kunder och kollegor. Du är strukturerad, har en god förståelse för affärssystem och minst 2 års erfarenhet av sälj- och orderadministration. Förståelse av både svenska och engelska i tal och skrift är ett krav, kan du ytterligare ett nordiskt språk är det meriterande. Du har också god vana av att arbeta i MS Office-paketet.

Vi är ett företag där arbetsmiljö och trivsel värderas mycket högt, vår låga personalomsättning vittnar om detta. Företaget är fackligt anslutet och du erbjuds flertalet goda förmåner samt stora utvecklingsmöjligheter i din yrkesroll.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och vi önskar att tillsätta den så snart som möjligt. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag om vi hittar rätt person.

Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar Paragon Nordic med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Frida Persson tel 08-520 017 51 eller frida.persson@jobway.se. Skicka din ansökan via länken, urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-03-20

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-28
Ange följande referens när du ansöker: jobway2817
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Scandinavian Internet Group AB

Adress
Scandinavian Internet Group AB
Hornsgatan172
11728 Stockholm

Kontorsadress
Hornsgatan172

Jobbnummer
3383997

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Scandinavian Internet Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Scandinavian Internet Group AB: