Innesäljare, Örebro
Randstad AB / Säljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-11-21Dina arbetsuppgifterÄr du en noggrann person som är intresserad av att stötta upp säljprocesser med och ge en hög
servicegrad gentemot kund? Trivs du med att arbeta i affärs- och ordersystem samt kontinuerliga
uppföljningar av förfrågningar, reklamationer och offertuppföljning. Då kan detta vara nästa steg i
arbetslivet för dig.
BUMAX är företaget där du sitter tillsammans med trevliga kollegor i ljusa och rymliga lokaler. Du får
chansen att utveckla dina färdigheter inom administration och försäljning genom en inledande
introduktion och därefter har du tillgång till erfarna och hjälpsamma kollegor som kan stötta dig i ditt
dagliga arbete. Kulturen genomsyras av ett glatt gäng, frihet under ansvar och med stora möjligheter
till beslutsfattande.
Det här är ett 6 månaders konsultuppdrag som sedan förväntas att övergå till en tillsvidareanställning
hos vår kund Bumax. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss. Du har samma fördelar hos
Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag,
företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Du ansöker på
www.randstad.se , senast 2022-11-28. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att
kontakta
david.erzberger@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och
eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Som innesäljare förväntas du stötta försäljningsavdelningen samt upprätthålla en hög servicegrad
och tillgänglighet gentemot Bumax kunder.
I rollen ingår dessa arbetsuppgifter:
Vara den dagliga kontakten gentemot Bumax kunder och bistå med hög servicegrad.
Ta emot och utvärdera samt registrera förfrågningar i CRM och liknande system (Superoffice och Jeeves).
Ta emot och registrera kundreklamationer och serviceförfrågningar i koncernens hanteringssystem för kunder.
Utarbeta möjlighetsanalyser och ta fram offertunderlag i samråd med utesäljare.
Aktivt följa upp offerter.
KvalifikationerFör att lyckas i tjänsten ser vi att du har arbetat i en liknande roll tidigare, att du har erfarenhet av
B2B- försäljning, du är van vid affärsverksamhet och du kanske till och med har en industriell
bakgrund?
God datorvana och använder Excel och kan navigera i olika CRM-system på ett effektivt sätt i ditt arbete.
Du använder dig av både svenska och engelska och förväntas kunna kommunicera obehindrat i bägge, särskilt i skrift.
Vi tror att du har en god känsla för siffror och trivs i en roll där du får göra olika uträkningar.
Om företagetBUMAX är en innovativ och ledande tillverkare samt leverantör av höghållfasta och höglegerade
rostfria fästelement med anor sedan 1600-talet. BUMAX tillverkar och lagerför världens starkaste
rostfria skruv som marknadsförs och används över hela världen. Bolaget ingår i BUFAB-gruppen som
finns i 29 länder och omsätter drygt 8 miljarder kronor årligen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRandstad AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201414579".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt David Erzberger
david.erzberger@randstad.se Jobbnummer 7188397
Observera att sista ansökningsdag har passerat.