Innesäljare befintliga kunder

Office Management Sharp Center AB / Säljarjobb / Stockholm
2015-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare befintliga kunder" (publicerad 2015-08-04) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

Vi ger våra kunder tid över till annat

Office Managements hemlighet är kombinationen av drivna människor och en total kundfokus. Tanken är enkel, vi vill få våra kunders organisationer att fungera på sin mest optimala nivå. Vi lever efter "We make your business work everyday" och vill att våra kunder ska kunna fokusera på det de gör bäst.

Därför har vi under åren expanderat till den grad att vi kan erbjuda våra kunder allt, oavsett vilken del och funktion av kontoret det gäller. Genom att erbjuda bättre integrerade lösningar så ger vi kunden tid och resurser som kan läggas på kärnverksamheten.

Den största framgångsfaktorn för oss är våra anställda, som alla fokuserar på att leverera den bästa lösningen för våra kunder. Från att ha varit ett litet dedikerat team är vi idag över 300 anställda med säljare, administration, support-personal och allt mitt i mellan. Vi har alltid värdesatt kompetensen som våra medarbetare innehar och har därför en hög lägsta-nivå, vare sig det är vår produktsupport eller rådgivning inför ett nytt köp.

Med kontor i Stockholm, Göteborg, Uppsala, Helsingborg och Malmö kan vi täcka hela Sverige men vi har även tagit oss in i Norden med vår organisation i Oslo.

Vi fortsätter att växa och behöver nu förstärka vårt härliga team av säljare inom affärsområdet Facility Services.

Publiceringsdatum
2015-03-11

Arbetsuppgifter
I ditt arbete som innesäljare kommer du att arbeta med försäljning av förbrukningsmaterial, framför allt papper och toner till befintliga kunder. Försäljningen sker över telefon och du kommer att ingå i innesälj-teamet tillsammans med tre andra erfarna kollegor.

Du blir en viktig del inom affärsområdet och jobbar mot individuell budget. Du ansvarar för din egen säljadministration och samarbetar med bolagets utesäljare och administratörer. På Office Management arbetar vi bara med långsiktiga avtal och relationer och därför är relationsbyggnaden en viktig del av ditt arbete. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och du får de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas.

Vi söker:

Vi söker dig som är en duktig telefonsäljare och som kanske vill gå från att arbeta med kalla kunder till att få arbeta med befintliga företagskunder. Stor social kompetens, karisma och energi är nyckelegenskaper och något som behövs för att lyckas i denna roll. På Office Management arbetar "plus-människor", som brinner för sina kunder, har vilja att göra karriär och som håller ett högt tempo och har en positiv grundsyn. Som gör sitt bästa i alla lägen!

Sportsliga engagemang och prestationer är också något som värdesätts i vår organisation då egenskaper som att du är målfokuserad, tävlingsinriktad, disciplinerad och team-anda är viktiga för oss.

Då vi aktivt arbetar för en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke-rökare.

Vi erbjuder:

En arbetsplats där vi investerar mycket i utbildning och utveckling, vi har kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten, tjänstetelefon, fredagsfrukost, kick-offer, fester, gymkort, Rikslunchkort och Sveriges härligaste gäng!

Vår gemenskap är unik - de flesta av oss umgås även privat. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Det ska vara kul att gå till jobbet och vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete.

Detta är en utvecklande och omväxlande tjänst i en mycket solid och växande koncern. OFFICE Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven, dynamisk kultur med höga ambitioner och rak kommunikation. Beslut fattas snabbt och flexibilitet råder.

Tillträde: Så snart som möjligt efter din tillgänglighet

Arbetstid: Måndag till fredag 08:00-17:00

Lönersättning: Fast samt rörlig lön (enligt överenskommelse)

Mer information om oss finner du på www.officemanagement.se

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan. Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Andrea Brönnegård HR Business Partner 08-734 30 00

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2200199

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: