Innesäljare
Randstad AB Västerås / Kontorsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Vi söker nu en innesäljare med erfarenhet av reservdelar till en av våra kunder i Västerås.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som innesäljare är du kundens ansikte utåt och kommunicerar dagligen med kundens slutkunder och återförsäljare.
Ditt ansvar blir att hantera kundförfrågan, offert och orderregistrering. Dessutom kommer du att beställa, bevaka och leverera reservdelar från företagets enheter för att sedan leverera och fakturera till kund. I det ingår att tillsammans med kund hitta rätt reservdel för deras behov. Du kommer huvudsakligen att använda telefon och email i ditt dagliga arbete, men kundbesök ingår också i rollen, inte minst för att du ska få insikt i kundens verksamhet och på så sätt kunna skapa mervärde för kund.
Din Bakgrund
Du har gymnasiekompetens med teknisk inriktning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Om du har kunskaper inom SAP är detta meriterande. För att axla rollen behöver du kunna uttrycka dig väl på svenska samt ha grundläggande engelskkunskaper i både tal och skrift. Du är effektiv och välorganiserad och arbetar mot självständigt satta tidsramar. Det är även viktigt att du är lyhörd och tycker om att hjälpa människor med att hitta lösningar. vi söker någon som trivs med samarbete och ha lätt för att arbeta i grupper.
Dina egenskaper
Vidare vill vi att du är engagerad, drivande och är van att ha kundkontakt.. Du har lätt för att kommunicera och behärskar engelska i tal och skrift.
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Mersiha Durakovic på 021-470 24 20. Vi ser fram emot din ansökan!
Som Innesäljare kommer du att arbeta bl.a.
Försäljning och kundsupport via telefon(rekommendationer och teknisk service)
Orderregistrering
Aktiv bearbetning av slutkunder
Utfärda offerter
Leveransbevakning
Reklamationsärende
Publiceringsdatum2012-05-15Arbetstider och omfattningHeltid/Visstid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMersiha Durakovic, 0704317414
FöretagRandstad AB Västerås
AdressRandstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås
Jobbnummer 1244654
Observera att sista ansökningsdag har passerat.