Inköpssupport till spännande uppdrag

Framtiden AB / Kontorsjobb / Nässjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Nässjö, Eksjö, Aneby, Sävsjö, Jönköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Nässjö, Eksjö, Aneby, Sävsjö, Jönköping eller i hela Sverige

Vill du arbeta med inköp i ett företag som ligger i framkant i sina processer. Vi söker nu en driven och engagerad inköpsassistent till vår kund. Ett uppdrag på tre månader med möjlighet till förlängning och överrekrytering.

Publiceringsdatum
2016-02-12

Arbetsuppgifter
Som inköpsassistent jobbar du i ett team med övriga inköpare. Tillsammans ansvarar ni för det operativa inköpet och ser till att produktionen får rätt saker i rätt mängd i rätt tid. Du stöttar i de administrativa processerna och tar ansvar för dina tilldelade uppgifter. Du kommer jobba nära både det operativa och strategiska inköpet. Du har daglig kontakt med produktionen och med leverantörer och speditörer. Företaget jobbar med litet lager och enligt just in time-principen. Arbetet kan innebära vissa resor till Norge och enheten där.

Om företaget
Vår kund är ett producerande företag som är marknadsledande i sitt segment inom Skandinavien. Kunderna återfinns i både den offentliga sektorn och i det privata näringslivet.

Profil
Skallkrav:
• Högskoleutbildning inom ekonomi eller teknik ex. Industriell ekonomi
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Flytande svenska
• Körkort B
• Goda datorkunskaper

Meriterande:
• Kunskaper i Movex (M3)

Som person är du kommunikativ och driven. Du är noggrann och flitig i ditt arbete, du tar ansvar för dina uppgifter. Du tar initiativ och har en analytisk ådra.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: I mars enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 3 månader med möjlighet till förlängning och överrekrytering till vår kund
Placering: Nässjö
Lön: Enligt överenskommelse

Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6846
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tobias Lindgren 0735 - 16 89 97 tobias@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1D, Jönköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2669270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: