Inköpskoordinator

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Upplands-Bro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Upplands-Bro, Järfälla, Sollentuna, Upplands Väsby, Sigtuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Upplands-Bro, Järfälla, Sollentuna, Upplands Väsby, Sigtuna eller i hela Sverige

Job description
SMD Logistics AB söker nu en engagerad och självgående inköpskoordinator med fokus på inköp. Som en del av vårt dynamiska team kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Det är en spännande möjlighet att bli en del av ett framstående logistikföretag. Dina huvudsakliga ansvarsområden som Inköpskoordinator kommer att vara att planera och genomföra inköp av varor från våra uppdragsgivare till vårt lager. Du kommer vara en viktig kontaktperson mellan våra uppdragsgivare och den interna verksamheten. Du driver det egna arbetet framåt mot uppsatta mål och har dagliga kontakter där du samordnar den löpande verksamheten och vidareutvecklar relationer. Vi söker dig som är van att hantera många kontakter med kunder eller leverantörer. Du trivs med att arbeta självständigt och är skicklig på problemlösning. Som person är du relationsskapande, positiv och har förmågan att samarbeta med andra. I ditt arbete är du ansvarsfull och mycket noggrann med detaljer, du säkerställer att hålla hög kvalitet i processerna och det egna arbetet. För att lyckas i rollen som inköpskoordinator är det också viktigt att du har förmågan att se helheten och är motiverad att bidra till effektiviseringar. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt arbete inom avdelningen.
Responsibilities
Följande arbetsuppgifter kommer ingå i din roll som inköpskoordinator:

Arbeta med lagerplanering, inköp och fakturahantering
Daglig kontakt med uppdragsgivare angående den löpande verksamheten
Koordinera och övervaka leveranser samt kommunicera eventuella avvikelser till berörda parter
Administrering av priser och artikeldata samt bearbeta relevanta rapporter
Bidra till effektivisering av system, arbetsprocesser och arbetssätt

Working hours
06:59:59-23:59:59

Qualifications
För att vara framgångsrik i rollen som inköpskoordinator ser vi att du har:

Ett par års arbetslivserfarenhet
Högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt
Mycket god administrativ förmåga
Vana att arbeta i affärssystem
Flytande svenska i tal och skrift
God förmåga att uttrycka sig på engelska i tal och skrift på ett korrekt sätt
Godkänd bakgrundskontroll

Vi ser det även som meriterande om du har: God vana att arbeta i Excel Erfarenhet av M3 Arbetat i en administrativ roll inom supply chain, inköp eller orderadministration Erfarenhet från dagligvaruhandeln

About the company
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world's most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today's technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ersättning
Not specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "299".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Linda Cooper
linda.cooper@randstad.se
+46729889035

Jobbnummer
8258555

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: