Inköpsassitent till Adecco i Trestad området

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige

Vill du arbeta med logistik och inköp? Vi på Adecco Trollhättan söker nu dig som har utbildning eller erfarenhet inom dessa områden och som kan börja omgående!

Publiceringsdatum
2018-05-25

Om tjänsten
Som inköpsassistent har du en bred roll där flexibilitet är otroligt viktigt.

I din roll som inköpsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Inköpsorderkontroll
• Varumottagskontroll
• Fakturakontroll
Om dig
Vi söker dig som är driven och ansvarstagande. God samarbetsförmåga och viljan att jobba mot samma mål.
Vidare ser vi att du kan jobba hela sommaren då man täcker upp för ordinarie personal.
Arbetstiderna är måndag -fredag kl.08:00-17:00. För rätt person så finns möjligheten till förlängning efter sommaren.

Önskvärt är att du har en högskoleutbildning inom ekonomi, IT el dylikt med viss logistikinriktning eller är en person som jobbat i butik och har systemförståelse. Du kanske är en transportör som har jobbat med att lägga prognoser.
Viktigt för tjänsten är:
• Goda kunskaper i svenska och engelska.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som inköpsassistent är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 3månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten får en förlängning.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Therese Heden via therese.heden@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
inköpsassistent, logistikassistent, assistent, Trollhättan, Vänersborg, Uddevalla, ekonomi, inköp, logistik, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Hedén

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 50, vån 2
46130 TROLLHÄTTAN

Kontorsadress
Storgatan 50, vån 2

Jobbnummer
4167258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: