Inköpsassistent till vår kund i söderort
Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2012-01-20Om företagetVi söker en inköpsassistent för kunds räkning. Vår kund har verksamhet inom tjänstesektorn och har sitt kontor i fina lokaler i söderort.
Dina arbetsuppgifterVår kund håller på att byta affärssystem från Movex till SAP. De behöver nu din hjälp med att flytta all information, från det gamla systemet, till det nya. Så småningom kommer du även att jobba mer löpande med orderläggning, samt andra administrativa sysslor. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att innebära löpande administration på inköpsavdelningen.
Arbetet hos vår kund erbjuder eget ansvar och utvecklingsmöjligheter i en inspirerande och omväxlande miljö. Låter detta intressant?
ProfilOm du är den vi söker så har du antagligen:
• Något års erfarenhet av att arbeta som inköpsassistent
• Utmärkta kunskaper i Officepaketet och erfarenhet av SAP och då gärna inköpsmodulen
Framför allt är du en handlingskraftig person med mycket energi som tycker om att arbeta proaktivt och strukturerat. Du är noggrann och självgående. Som person är du driven och orädd, du ser dig som en själv som inköpsassistent i flera år framöver. Eftersom arbetet innebär mycket kontakter både internt och externt är det även viktigt att du är lyhörd, samt är social och utåtriktad.
Du blir anställd av Arena Personal och uthyrd till vår kund. Uppdraget kommer starta omgående och för rätt person kan detta på sikt leda till rekrytering hos kund.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 334
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElisabet Granström, 08-587 117 05
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1134252
Observera att sista ansökningsdag har passerat.