Inköpsassistent till tidsbegränsat uppdrag i Helsingborg

Standby Workteam AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Standby Workteam AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Som Inköpsassistent blir du en viktig kugge på inköpsavdelningen. Du kommer att arbeta i nära samarbete med inköpare och hjälpa till inom områden som:
- Löpande avrop
- Registrering av inköpsorders i affärssystem
- Avstämningar (fakturor/inköpsorders/följesedlar)
- Leverensbevakning
- Kontakt med leverantörer
- Allmänna administrativa göromål

Du som söker är ordningssam och driven samt har en god prioriteringsförmåga. Du är van att hantera administrativa arbetsmoment och kan snabbt hantera unika problem som behöver lösas "här och nu". Som person är du serviceinriktad och prestigelös och van att arbeta självständigt.
Vi tror att du som söker antingen har arbetat några år i en liknande roll, alternativt är du nyutbildad inom inköpsområdet och vill komma igång och arbeta med inköp på en operativ nivå.

Uppdragsivaren är ett mycket välrenommerat och framgångsrikt företag med egen produktion och egen produktutveckling.

Varaktighet, arbetstid
Anställningen varar från slutet av april till september 2017, med en månads uppehåll under sommaren.

Publiceringsdatum
2017-04-04

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gerhard Fransson

Företag
Standby Workteam AB

Adress
Standby Workteam AB
Lilla Nygatan 11
21138 MALMÖ

Kontorsadress
Lilla Nygatan 11

Jobbnummer
3416909

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Standby Workteam AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Standby Workteam AB: