Inköpsassistent till stort läkemedelsföretag

SJR in Scandinavia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Vi söker nu dig som har något års erfarenhet som order- eller inköpsassistent, som vill arbeta på ett stort bolag och jobba brett inom organisationen.

Vår kund som är ett stort läkemedelsföretag behöver nu dig att hantera inköpsorderflödet. Kontoret är beläget i Solna men för närvarande mycket hemarbete. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader.

Mer om tjänsten och arbetsuppgifter:

• Vara huvudkontaktperson för indirekt material och dess inköp
• Ha ett nära samarbete med regionala team i Prag och Limerick
• Uppföljning med leverantörer gällande frågor om bland annat fakturor och betalningar
• Skapa rapporter för uppföljning av bland annat leveranser

Lämplig bakgrund

För att lyckas i rollen bör du vara strukturerad, serviceinriktad och lagspelare. Ha något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och bör ha förståelse för indirekta utgifter, finansiering, fakturering och leverantörshantering. Arbetat i system och gärna SAP. Utbildning i ekonomi eller liknande från högskola eller universitet samt flytande i svenska och engelska i tal och skrift.

Publiceringsdatum
2021-01-20

Så ansöker du
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel:Inköpsassistent till stort läkemedelsföretag

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
5533167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: