Inköpsassistent till stort internationellt bolag
Perido Skills AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en utåtriktad och strukturerad person som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Har du tidigare erfarenhet av inköp och/eller order? Skulle du dessutom tycka att det var kul att jobba på ett välkänt företag med ett erkänt varumärke? Då är det här tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2012-08-23BeskrivningPerido söker just nu en inköpsassistent till ett framgångsrikt företag med erkänt varumärke inom konfektionsbranschen. Denna tjänst är placerad i Stockholm.
Till vår kund söker vi en person att förstärka kundens inköpsavdelning. Här kommer du i första hand att arbeta med orderläggning och inköpsrelaterade frågor och är ansvarig för hantering av leveransorder samt övervakar orderbekräftelsen. Du ser bland annat till att ordnar sker i tid och säkrar att varje projekt får rätt material samt har förmågan att prioritera projekten och informerar inblandade personer vid behov. Vidare ser du till att ordnar är uppdaterade, skickade och levererade i tid. Tjänsten innebär mycket kontakt med internationella personer varav dina goda kunskaper i engelska kommer väl till hands. Utöver detta har du hand om frågor gällande kommunikationssystemet gentemot Interior IT. Vi ser gärna att du som söker är en glad och social person som förstår vikten ett professionellt bemötande gentemot interna såväl som externa kontakter. I ditt eget arbete är du noggrann och strukturerad och tar ansvar för dina arbetsområden och du ser heller ingen arbetsuppgift som varken för stor eller för liten. Dessutom trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter och har en vilja att lära dig samt arbeta med inköp och order. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Civilekonom eller motsvarande
• Erfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i Excel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Så ansöker duPå intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
Heltid. Tillträde omgående, uppdragstid 3 månader med god chans till fast anställning hos kund.
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duSkicka din ansökan med bif CV till
rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 7776CR
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 1321286
Observera att sista ansökningsdag har passerat.