Inköpsassistent till Stockholm

Andara AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi söker en framåt och driven inköpsassistent till en stor svensk organisation med start i mitten av april och 6 månader framåt.

Publiceringsdatum
2020-03-15

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett inköpsteam som stödjer och avlastar organisationen med diverse administrativa och operativa uppgifter inom inköp. Inköpsteamet fungera som ett sammanhållande stöd för organisationens samtliga beställare och upphandlare i frågor som rör inköpsprocessen. Du fungerar även som stöd inför direktupphandlingar och avrop likväl som du själv kommer att utföra upphandlingar och avrop.

Uppdraget är på heltid under 6 månader och du kommer att sitta i ljusa och fräscha lokaler mitt i Stockholm.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen måste du ha minst 3 års erfarenhet av inköp och upphandling inom privat sektor. Du har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller administration och det är meriterande med en vidareutbildning inom inköp. Det är ett krav att du har erfarenhet av att jobba i TendSign och i Spendency.

• Mycket goda kunskaper i Office-paketet är ett krav, speciellt Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav

Dina personliga egenskaper
Vi söker efter en strukturerad och ansvarsfull person som är nyfiken och gillar att ständigt lära nytt. Ett krav är att du är en utpräglad "doer" och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. Som person är du är prestigelös och flexibel. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt.

Mer om tjänsten

• Tillsättning: mitten på april
• Omfattning: heltid
• Placering: centrala Stockholm
• Uppdraget som inköpsassistent är ett konsultuppdrag under 6 månader och du kommer att bli anställd hos oss på Andara

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Andara AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Andara AB (org.nr 556900-9003), http://www.andara.se/

Arbetsplats
Andara

Jobbnummer
5150853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara AB: