Inköpsassistent till kund i Östhammar

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Östhammar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Östhammar, Uppsala, Heby, Tierp, Sala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Östhammar, Uppsala, Heby, Tierp, Sala eller i hela Sverige

Är du redo för nästa utmaning? Har du erfarenhet av operativt inköpsarbete och SAP? Då är tjänsten som inköpsassistent hos vår kund i Östhammar något för dig!

Publiceringsdatum
2019-01-25

Om tjänsten
I din roll som inköpsassistent kommer du att arbeta operativt vilket i första hand innebär att hantera anmodan, begära in offerter, skicka beställningar samt följa upp leveranser. Du kommer att jobba med inköp av både tjänster och material. Ditt arbetsverktyg kommer att vara affärssystemet SAP.

Om dig
Vi söker dig som är nyexaminerad och förslagsvis har en logistikutbildning på högskolenivå alt. motsvarande KY-utbildning inom inköp. Din tidigare erfarenhet av inköpsarbete ger dig en nödvändig insikt i det dagliga flödet. Det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP.
Det här är ett uppdrag för dig som är noggrann, självgående och kommunikativ.

Om anställningen
Tjänsten som inköpsassistent är på heltid med tillsättning så snart som möjligt. Uppdraget sträcker sig året ut. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas inom en månad och Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Hammarling, malin.hammarling@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-24
Ange följande referens när du ansöker: ref-28746
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Hammarling

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Dragarbrunnsgatan 42

Jobbnummer
4576866

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: