Inköpsassistent till Buildning Construction

Strabag Sverige AB / Byggjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla byggjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Strabag Sverige AB i Stockholm, Solna, Uppsala, Göteborg eller i hela Sverige

STRABAG är en europeisk teknikkoncern för bygg-och anläggningstjänster, en ledare inom innovation, hållbarhet och finansiell styrka. Våra tjänster omfattar alla områden inom byggindustrin och täcker in hela värdekedjan. Vi sammanför människor, material och maskiner på rätt plats och vid rätt tidpunkt för att realisera även de mest komplexa projekten ? enligt tidplan, av högsta kvalitet och till bästa pris. Tack vare teamwork över alla geografiska gränser och områden, är detta möjligt.

STRABAG Sverige arbetar idag inom alla delar av bygg- och anläggning. Vi skapar mervärde för våra kunder genom att utnyttja fördelarna med att vara en del av en stor internationell koncern. Vi ser positivt på utveckling och med hjälp av en öppen kommunikation blir det ett naturligt inslag i vår vardag. Vi växer och just nu söker vi förstärkning av en inköpsassistent till vårt team som arbetar mot Buildning Construction.

Beskrivning av tjänsten
Som inköpsassistent hos STRABAG medverkar du i hela eller delar av inköpsprocessen. Det innebär bland annat att tillsammans ta fram inköpsplan och inköpsbudget med mer seniora inköpare och projektchefer. Bistå vid sammanställningar av förfrågningsmaterial, leveransbedömningar, anbudsutvärderingar, samt vid avtalsförhandling för leverantörer och underentreprenörer. Vidare kommer du även att ha en naturlig roll inom företagsgemensamma utvecklingsprojekt för inköpsverksamheten.

Dina tidigare erfarenheter och kompetenser
Vi söker dig som är i början av din karriär och där du som person ser möjlighet att på sikt växa in i en mer senior inköpsroll inom några år. Du goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, eftersom språken används dagligen.

Dina egenskaper
Som person är du noggrann och har en god administrativ förmåga. Du har ett genuint intresse för inköpsarbetet och arbetar strukturerat och målinriktat. Därtill har du ett professionellt och samarbetsorienterat förhållningssätt med ett eget inre driv vilket du bidrar till verksamhetens framgång. I denna rekrytering lägger vi större vikt vid dina personliga egenskaper än tidigare erfarenheter.

STRABAG Sverige erbjuder en dynamisk arbetsmiljö i ett internationellt företag med möjligheter att växa och utvecklas. Du är välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval, varav tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Sök tjänsten genom att gå in på vår hemsida www.strabag.se och välj STRABAG Sverige AB > karriär > lediga jobb > sök jobb. Ange Jobb-ID: SE-2016-017894

Detaljinformation
Sista dag att ansöka är 2016-08-31
Ortsplacering: Stockholm
Arbetstid: Kontorstider
Anställningsform: Tillsvidare
Startdatum: Enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-07-07

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Kontakt
Viktor Hellerstedt, HR Chef +46 70 762 5046

Företag
STRABAG Sverige AB

Adress
STRABAG Sverige AB
17067 Solna

Kontorsadress
Vallgatan 9
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6260750

Jobbnummer
2944304

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Strabag Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Strabag Sverige AB: