Inköpsassistent till BRL Electronics

Personalpoolen Mellansverige AB / Kontorsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.

BRL Electronics är ett marknadsledande företag inom försäljning av bilstereo, hemmabio och hifi med en omsättning på ca 90 miljoner kr. Vi har idag 5 fullsortiments-butiker samt en riks-täckande postorder-verksamhet med internetbutik. Läs mer på www.brl.se

Vi växer och söker med start omgående en Inköpsassistent

Förutom ett brett sortiment av bilstereo och hemmabio saluför vi även TV-apparater, inbyggnadsljud, projektorer och dukar. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder förstklassig service, vilket också ska vara ledorden för dig. Nu söker vi dig som är engagerad, driven samt gillar att arbeta i team.

Tjänsten
Som inköpsassistent arbetar du med att hjälpa och avlasta inköpsansvarig med support och uppföljning. Du håller i bevakning av order, analyser av försäljning samt är delaktig i sortimentsplaneringen.
Tjänsten är placerad i Örebro.

Egenskaper och erfarenhet
Du som söker har tidigare arbetat med liknande uppgifter och är en mycket god administratör.

Du är en positiv person som är noggrann, strukturerad och tycker om att arbeta självständigt likväl som en i arbetsteamet. Du behöver vara trygg i att ha eget ansvar och för rätt person kan rollen växa i företaget i takt med tiden. Du har minst genomgått 3 årigt gymnasium. Det är viktigt att du är bekväm i att kommunicera på engelska i tal och skrift. Du har god datavana samt god ekonomisk förståelse.

Dina arbetstider är måndag - fredag, normal kontorstid.

Intresserad?

Då är du välkommen att söka!

Rekrytering sker i samarbete med Personalpoolen Mellansverige AB. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Agnetha Paulsson, rekryteringskonsult på telefon 019- 12 60 74.

Söker tjänsten gör du genom att registrera dig med personligt brev och din CV snarast på www.personalpoolen.se/jobb . Sista ansökningsdag 25:e februari 2015, urval kan komma att ske löpande under ansökningsperioden.

Publiceringsdatum
2015-02-17

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Agnetha Paulsson, Rekryteringskonsult 019-12 60 74

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
Engelbrektsgatan 8
11343 ÖREBRO

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2169905

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: