Inköpsassistent sökes av Adecco i Södertälje

Adecco Sweden AB, Södertälje / Inköpar- och marknadsjobb / Södertälje
2007-10-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inköpsassistent sökes av Adecco i Södertälje" (publicerad 2008-03-14) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Södertälje i Södertälje, Botkyrka, Huddinge, Järfälla, Stockholm eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 perosner varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adeccco är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Inköpsassistent sökes av Adecco i Södertälje

Publiceringsdatum
2007-10-30

Dina arbetsuppgifter
Som assistent på en inköpsavdelning ansvarar du för orderadministrationen för leveransbevakning och fakturahantering. Du registrerar inköpsorder och skriver ut kontrakt efter koncept. Vid behov kan du komma att samla in uppgifter som underlag för utredningar och statistik. Även vissa enklare inköp efter instruktioner från inköpare ingår, liksom diverse administrativt kontorsarbete.

Erfarenheter
Vi önskar att du har erfarenhet av administration och att du har arbetat med inköp. Du behöver ha en ekonomiutbildning på gymnasienivå, eller motsvarande. Goda kunskaper i Office-paketet krävs, och det är meriterande om du också har erfarenhet av Spira.

Mycket goda kunskaper i engelska krävs.

Dina personliga egenskaper
Du behöver ha en god organisationsförmåga och tycka om att administrera och arbeta med siffror. Du är prestigelös och initiativtagande och har lätt för att samarbeta.

Detta erbjuder Adecco dig
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag och attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.

Fakta om anställningen
Anställningen startar omgående. Du blir anställd på Adecco som ambulerande konsult. Lönen består av en fast del och en rörlig del.

Kontakuppgifter
Kontaktperson är Sandra Kristiansson, telnr: 08-555 987 08. Rekryteringen sker löpande. Ansökan sker via vår hemsida www.adecco.se

http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualizationbycandidate.asp?lVacancyIden=460503

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/under uppdraget

Ersättning
Fast lön + Rörlig lön

Kontakt
Sandra Kristiansson, 08-555 987 08, sandra.kristiansson@adecco.se , Konsultchef

Företag
Adecco Sweden AB, Södertälje
Storgatan 1
15172 Södertälje
Telefonnummer: 08-555 987 00
Faxnummer: 08-55598799
E-postadress: sodertalje@adecco.se
Mer information på http://www.adecco.se

Kontorsadress
Storgatan 1
Södertälje

Jobbnummer
40023

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Södertälje

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Södertälje: