Inköpsassistent på 50%
Qtym AB / Kontorsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qtym AB i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Qtym söker nu för kunds räkning en inköpsassistent på 50% för uthyrning till Karlstadbaserat bolag i drygt 6 månader med start i februari.
Tjänsten innefattar leveransbevakning, registrering av inköpsorder, fakturakontroll och registrering. Diverse kontakter med leverantörer på engelska i tal och skrift.
Vem är du?
• Du bör ha god datorvana och vana av att arbeta i olika affärssystem
• Kunnig i Excel
• Du bör vara lättlärd och snabbt kunna sätta dig in i nya system
• God kommunikationsförmåga på engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av inköp
• Serviceminded
• Lätt för att arbeta i grupp
Denna process är kort så vi ser gärna att du skickar in din ansökan omgående vid intresse. Kontakta gärna Sara Magnusson,
sara.magnusson@qtym.se vid frågor.
Varaktighet, arbetstid
2 -
Publiceringsdatum2017-01-22ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQtym AB
AdressQtym AB
Verkstadsgatan 20
65219 Karlstad
KontorsadressVerkstadsgatan 20
Jobbnummer 3275248
Observera att sista ansökningsdag har passerat.