Inköpsassistent på 50%

Qtym AB / Kontorsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qtym AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Qtym söker nu för kunds räkning en inköpsassistent på 50% för uthyrning till Karlstadbaserat bolag i drygt 6 månader med start i februari.

Tjänsten innefattar leveransbevakning, registrering av inköpsorder, fakturakontroll och registrering. Diverse kontakter med leverantörer på engelska i tal och skrift.

Vem är du?

• Du bör ha god datorvana och vana av att arbeta i olika affärssystem
• Kunnig i Excel
• Du bör vara lättlärd och snabbt kunna sätta dig in i nya system
• God kommunikationsförmåga på engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av inköp
• Serviceminded
• Lätt för att arbeta i grupp

Denna process är kort så vi ser gärna att du skickar in din ansökan omgående vid intresse. Kontakta gärna Sara Magnusson, sara.magnusson@qtym.se vid frågor.

Varaktighet, arbetstid
2 -

Publiceringsdatum
2017-01-22

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Qtym AB

Adress
Qtym AB
Verkstadsgatan 20
65219 Karlstad

Kontorsadress
Verkstadsgatan 20

Jobbnummer
3275248

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qtym AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qtym AB: