Inköpsassistent med VVS erfarenhet!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba med inköpsfrågor och administration inom byggbranschen? Då har vi på Adecco Office & HR ett långt uthyrningsuppdrag för dig i Solna!
Hur ser din arbetsdag ut?
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att stödja Inköpschefen i sitt arbete med administration. I jobbet ingår orderläggning, offert sammanställning, ta emot leveranser, leveransuppföljning och administrera returer. En annan del av arbetet är att administrera maskin- och vagnparken samt reparationerna av verktyg som sker i Excel.
Vem trivs här?
Du som har tidigare jobbat med inköpsrelaterade frågor som inköpsassistent och har erfarenhet av VVS- eller byggbranschen har goda förutsättningar att lära dig detta arbete. Är du prestigelös, serviceminded och förstår dig på både fackspråket och jargongen som används i byggbranschen kommer du att kunna utföra ditt arbete med lätthet. Om du är bra på Excel, gillar administration i största allmänhet och att jobba i en stödjande funktion kommer du att trivas här.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt eftersom uppdraget startar omgående! Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker antingen genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån, eller via denna länk:
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1627610 .
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08-598 981 54
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-10-22Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1371714
Observera att sista ansökningsdag har passerat.