Inköpsassistent med kundansvar

Y.Berger & Co.AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Y.Berger & Co.AB i Göteborg

Vår skoavdelning söker för omgående tillträde en person till ett vikariat på ca 3 - 6 månader.
Arbetsuppgifterna innefattar bl.a:
• Kundansvar för ett antal av våra kunder
• Orderläggning och uppföljning av kundorder samt inköpsorder gentemot våra asiatiska leverantörer
• Diverse administrativa arbetsuppgifter

Publiceringsdatum
2011-12-27

Kvalifikationer
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
• Stresstålighet är ett måste då vi jobbar mot deadlines.
• Noggrannhet och strukturerat arbetssätt är egenskaper som krävs för att klara tjänsten.
• Erfarenhet av affärssystemet Navision Financials är meriterande
Vi arbetar i fräscha och rökfria lokaler med intressanta produkter i en internationell miljö.
E-posta din ansökan innehållande löneanspråk så fort som möjligt.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Vikariat. Heltid 37,5 tim/vecka. 8 -16.30.

Ersättning
Fast lön
Fast månadslön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-10
Ange följande referens när du ansöker: Skor
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@y.berger.se

Kontakt
Niklas Svensson, Avdelningschef, 031-891355, ns@berger.se

Företag
Y.Berger & Co.AB

Adress
Y.Berger & Co.AB
Ingela Gathenhielmsgata 3
42130 VÄSTRA FRÖLUNDA

Kontorsadress
Ingela Gathenhielms gata 3

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-490940
E-postadress: rekrytering@y.berger.se

Jobbnummer
1115280

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Y.Berger & Co.AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Y.Berger & Co.AB: