Inköpsassistent med intresse för kaffe och kunskap i SAP!
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.
Tycker du om att arbeta i system och har ett hjärta som klappar lite extra för kaffebranschen? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag som inköpsassistent som garanterat passar dig! Det är två tjänster som ska tillsättas.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som inköpsassistent har du en viktig roll då företaget för närvarande håller på att byta system. Du kommer i din roll som inköpsassistent att arbeta med att föra över information mellan företagets två system, Movex och SAP. Arbetet sker främst för att implementera företagets artikelregister i SAP men företaget kommer att "leva i två system under den här tiden".
Vem trivs här?
Du som har en bakgrund inom inköp och arbetat med liknande arbetsuppgifter kommer att förstå flödet och känna igen dig i den här rollen. Har du dessutom arbetat i SAP kommer du snabbt att sätta dig in i rollen som inköpsassistent. Då arbetet sker på både engelska och svenska är det viktigt att du känner dig bekväm i att kommunicera på båda språken, både muntligt och skriftligt. Är du noggrann och initiativrik kommer att hitta smarta lösningar i ditt arbete. Trivs i en grupp där man hjälps åt och tycker att positiv stämning och arbetsglädje är viktigt kommer att göra ett toppenjobb!
Vad erbjuder vi?
Tjänsterna är konsultuppdrag och ska tillsättas i omgående. Det finns eventuell möjlighet till förlängning av uppdraget. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Publiceringsdatum2012-01-18Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Kvam, 08-598 980 02
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 Stockholm
Jobbnummer 1132820
Observera att sista ansökningsdag har passerat.