Inköpsassistent/kontorsbiträde

Backup Office AB / Kontorsjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Tyresö, Lidingö, Värmdö, Huddinge, Stockholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Backup Office AB i Tyresö, Stockholm, Täby, Nynäshamn, Haninge eller i hela Sverige

Backup Office AB arbetar bland annat med rekrytering samt uthyrning av personal. Just nu söker vi för kunds räkning en driven Inköpsassistent till ett företag beläget i Tyresö. Uppdraget avser hyrköp, dvs initialt inhyrning i tre månader. Därefter, om allt löper väl, tillsvidareanställning hos kund.

Vi söker dig som har erfarenhet från Inköpsrutiner samt en del ekonomiassistentuppgifter, främst leverantörsreskontran. God datavana, har du dessutom erfarenhet från affärssystemet Navision är det ett plus i kanten. Glad och positiv, trevlig telefonröst och vana från att arbeta på ett mindre företag där alla hjälps åt är några egenskaper vi söker. Start omgående.

På grund av hög belastning kan vi endast ta emot skriftliga ansökningar, helst e-post. Märk ansökan INKÖP.

Goda referenser erfordras.

Publiceringsdatum
2012-01-12

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
Kunden tillämpar 37timmarsvecka

Ersättning
Fast lön
Under hyrtiden tillämpas timlön, därefter månadslön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: INKÖP
Ansökan kan skickas till e-postadress: patric@backupoffice.se

Kontakt
Patric Blomberg, Ekonomichef, patric@backupoffice.se

Företag
Backup Office AB

Adress
Backup Office AB
Slakthusplan 3 2tr
12162 JOHANNESHOV

Kontorsadress
Slakthusplan 3
Johanneshov

Kontaktuppgifter
E-postadress: patric@backupoffice.se

Jobbnummer
1127199

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Backup Office AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Backup Office AB: