Inköpsassistent

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Älmhult, Osby, Östra Göinge, Ljungby, Markaryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Älmhult, Ljungby, Markaryd, Olofström, Hässleholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-05-25

Dina arbetsuppgifter
Är du en strukturerad och ansvarstagande person som har erfarenhet från administration, ekonomi och/eller inköp? Trivs du med varierande arbetsuppgifter med allt från att matcha fakturor, lägga ordrar, till att boka leveranser mm. Då är det dig vi söker!

Vi söker en noggrann och självgående inköpsassistent som vill bli en del av vår kunds team i Älmhult. I rollen kommer du bla. att ha ansvar för att hantera och administrera fakturor, ordrar samt boka leveranser. Du behöver inte ha arbetat med inköp tidigare men det är meriterande. Arbetstiden är förlagd på dagtid med flex och placeringen är Älmhult.

Du kommer att vara en viktig del av ett litet team där du kommer ha ett nära samarbete med kollegor i en öppen kontorsmiljö. Vi ser att du är en driven och prestigelös person som har inställningen att hjälpa till med det som behövs göras oavsett arbetsuppgifter. Att kunna arbeta med parallella administrativa uppgifter bör inte vara något problem för dig.

Vi tror att du har administrativ erfarenhet, gärna med bitar av ekonomi, orderadministration eller inköp. För att axla rollen behövs god datorvana och att kunna arbeta i affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av IFS.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Tjänsten är en visstidsanställning med start omgående och fram till sista september.
Du blir anställd av Randstad men arbetar som konsult hos vår kund Stena Aluminium. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail. För mer information och frågor kontakta, Sara Bakkioui, Konsultchef. sara.bakkioui@randstad.se

Ansvarsområden
Hantera, matcha, attestera fakturor
Hantera och planera ordrar
Administrativa uppgifter
Boka leveranser

Kvalifikationer
Förmåga att arbeta självständigt och i grupp
God initiativförmåga
Har god samarbetsförmåga och ansvarstagande
Svenska i tal och skrift

Om företaget
Stena Aluminium är en del av den Svenskbaserade Stena Metallkoncernen som har sju verksamhetsområden på 200 platser i nio länder. Koncernen har en total nettoomsättning för förra räkenskapsåret på 43,5 BSEK. Varje år återvinner och förädlar Stena Metall sex miljoner ton avfall och uttjänta produkter samt förser kunder med nödvändiga råvaror, stålprodukter och marina bränslen. Genom forskning och utveckling arbetar vi för att möta framtidens utmaningar med nya, hållbara lösningar. Stena Metalls 3 700 medarbetare samarbetar nära med partners och kunder för att skapa värde ur såväl ett affärsperspektiv som för miljön och samhället i stort.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201437413".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Sara Bakkioui
sara.bakkioui@randstad.se

Jobbnummer
7819688

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: