Inköpsassistent

Effekt Personal i Sverige AB / Kontorsjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Landskrona, Svalöv, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Effekt Personal i Sverige AB i Landskrona, Kävlinge, Helsingborg, Lund, Åstorp eller i hela Sverige

Effekt Personal i Sverige AB

Vårt företag

Effekt Personal är ett personalföretag som erbjuder kvalificerade tjänster inom bemanning, rekrytering, omställning, coachning, rehabilitering och utbildning. Vi är etablerade på flera orter i södra Sverige och har kunder inom både privat och offentlig sektor. Genom stark lokal närvaro, flexibilitet, lång erfarenhet och stort engagemang tar vi fram effektiva lösningar som ökar våra kunders konkurrenskraft.

För längre uppdrag hos kund, med placering i Landskrona, söker vi en

Inköpsassistent

Företagets huvudsakliga inriktning är inom monteringsindustrin. På inköpsavdelning finns där 1 ansvarig chef samt 2 inköpare.

Publiceringsdatum
2012-05-10

Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår att avlasta de övriga på inköpsavdelningen med administrativa arbetsuppgifter såsom: leveransbevakning av utfallsprover, orderhantering till största delen internt. Allt från att beställa-följa upp-avsluta. Telefonkontakt med mindre leverantörer. Registervård i Movex 12, inköp av mindre produktgrupper samt bygga upp ett system där pappersorder ska scannas in och byggs upp i databas.

Kvalifikationer
Ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Grundläggande datakunskaper. Erfarenhet av att ha jobbat i Movex 12 är en fördel. Eftersom koncernspråket är engelska måste du ha goda kunskaper i det engelska språket såväl muntligt som skriftligt.

Dina personliga egenskaper
Du ska vara ordningsam, ansvarsfull och brinna för administrativa arbetsuppgifter. Eftersom inköpsavdelningen är en viktig del i företaget är det viktigt att du har ett strukturerat arbetssätt eftersom ditt arbete påverkar även andra i företaget. Du ska kunna såväl självständigt som i grupp.

Då du kommer att vara representant från Effekt Personal ser vi att du är social, kontaktskapande och flexibel.

Varaktighet
Visstidsanställning på minst 4 månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, dagtid, måndag-fredag.
Start omgående, enligt överenskommelse

Du ansöker om tjänsten via www.effektpersonal.se genom att registrera din CV i vår CV-databas och sedan gå in under Sök Jobb - Inköpsassistent. Vi tillämpar ett löpande urval och ser gärna din ansökan snarast.

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-25
Ange följande referens när du ansöker: 875
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Linda Dahlberg, 0721-72 91 09

Företag
Effekt Personal i Sverige AB

Adress
Effekt Personal i Sverige AB
Döbelnsgatan 6
29131 Kristianstad

Jobbnummer
1239619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Effekt Personal i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Effekt Personal i Sverige AB: