Inköpsassistent
Effekt Personal i Sverige AB / Kontorsjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Effekt Personal i Sverige AB i Landskrona,
Kävlinge,
Helsingborg,
Lund,
Åstorp eller i
hela Sverige Effekt Personal i Sverige AB
Vårt företag
Effekt Personal är ett personalföretag som erbjuder kvalificerade tjänster inom bemanning, rekrytering, omställning, coachning, rehabilitering och utbildning. Vi är etablerade på flera orter i södra Sverige och har kunder inom både privat och offentlig sektor. Genom stark lokal närvaro, flexibilitet, lång erfarenhet och stort engagemang tar vi fram effektiva lösningar som ökar våra kunders konkurrenskraft.
För längre uppdrag hos kund, med placering i Landskrona, söker vi en
Inköpsassistent
Företagets huvudsakliga inriktning är inom monteringsindustrin. På inköpsavdelning finns där 1 ansvarig chef samt 2 inköpare.
Publiceringsdatum2012-05-10Dina arbetsuppgifterI arbetsuppgifterna ingår att avlasta de övriga på inköpsavdelningen med administrativa arbetsuppgifter såsom: leveransbevakning av utfallsprover, orderhantering till största delen internt. Allt från att beställa-följa upp-avsluta. Telefonkontakt med mindre leverantörer. Registervård i Movex 12, inköp av mindre produktgrupper samt bygga upp ett system där pappersorder ska scannas in och byggs upp i databas.
KvalifikationerEtt par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Grundläggande datakunskaper. Erfarenhet av att ha jobbat i Movex 12 är en fördel. Eftersom koncernspråket är engelska måste du ha goda kunskaper i det engelska språket såväl muntligt som skriftligt.
Dina personliga egenskaperDu ska vara ordningsam, ansvarsfull och brinna för administrativa arbetsuppgifter. Eftersom inköpsavdelningen är en viktig del i företaget är det viktigt att du har ett strukturerat arbetssätt eftersom ditt arbete påverkar även andra i företaget. Du ska kunna såväl självständigt som i grupp.
Då du kommer att vara representant från Effekt Personal ser vi att du är social, kontaktskapande och flexibel.
Varaktighet
Visstidsanställning på minst 4 månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, dagtid, måndag-fredag.
Start omgående, enligt överenskommelse
Du ansöker om tjänsten via
www.effektpersonal.se genom att registrera din CV i vår CV-databas och sedan gå in under Sök Jobb - Inköpsassistent. Vi tillämpar ett löpande urval och ser gärna din ansökan snarast.
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-25
Ange följande referens när du ansöker: 875
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktLinda Dahlberg, 0721-72 91 09
FöretagEffekt Personal i Sverige AB
AdressEffekt Personal i Sverige AB
Döbelnsgatan 6
29131 Kristianstad
Jobbnummer 1239619
Observera att sista ansökningsdag har passerat.