Inköpsassistent - Ängelholm
Processbemanning AB / Kontorsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Båstad,
Höganäs eller i
hela Sverige Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.
Är du strukturerad och intresserad av inköp? Vill du jobba deltid i Ängelholm? Då kan detta vara en tjänst för dig!
Publiceringsdatum2017-05-02Om tjänsten Just nu söker vi en strukturerad och noggrann inköpsassistent som vill arbeta deltid på ett växande företag i Ängelholm.
I arbetsuppgifterna ingår det att:
• Lägga beställningar, göra ordererkännande och leveransbevakning.
• Gott samarbete med inköpschef, godsmottagning och montörer.
• Kontakt med leverantörer för beställningar. Då det både är svenska och internationella leverantörer sker en del kontakt på engelska.
• Till viss del fakturahantering.
Vem är du?
Som person är du strukturerad för att ha ordning på beställningar och dokument. Du tycker det är roligt att ha flera bollar i luften och har en förmåga att kritiskt granska beställningar och ordererkännande. Du kan hantera stress och samtidigt ta för dig när arbetsbelastningen är lägre.
För rätt person finns möjlighet för utveckling inom företaget.
Krav för tjänsten är:
- Datavana av Office och Outlook
• Meriterande att tidigare ha arbetat i affärssystem
- Krav är att du talar och skriver både svenska och engelska, då det förekommer en del utländska kontakter.
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.
Läs gärna mer om oss på
www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 3 - 6 månader
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning AB
AdressProcessbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg
Jobbnummer 3470172
Observera att sista ansökningsdag har passerat.