Inköpsadministratör till Lilla Edet

Skill Rekrytering & Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Lilla Edet
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Lilla Edet, Trollhättan, Orust, Stenungsund, Essunga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill Rekrytering & Bemanning AB i Lilla Edet, Trollhättan, Stenungsund, Uddevalla, Vänersborg eller i hela Sverige

Om du har erfarenhet inom inköp, administration eller arbete som inneburit mycket kundkontakter så kanske vi har tjänsten för dig. Vi söker nu en inköpsadministratör till ett industriföretag i Lilla Edet med start i september. Välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2022-07-07

Arbetsuppgifter
Som inköpsadministratör (supply service representative) kommer du ingå i ett team bestående av ca fem personer. Rollen innebär mycket kundkontakt i kombination med administrativa arbetsuppgifter. Det är en varierande roll som bland annat innebär att leverera en god kundservice, boka leveranser och övervaka lagernivåer.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Hantera och utreda servicereklamationer
• Bokföra och rapportera interna avvikelser
• Skriva reklamationer och driva kvalitetsarbetet inom logistik
• Vara ett stöd till avdelningen supply service genom att göra påfyllnadsorder mot företagets logistikenheter
• Boka transporter
• Bevaka lagernivåer och produktportfölj
• Fakturahantering

Profil
Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet eller utbildning inom inköp och som trivs i en roll med mycket kundkontakt. Om du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och är van vid administrativt arbete så har du goda förutsättningar att lyckas i rollen. Du kommer arbeta i affärssystemet SAP dagligen och har du tidigare erfarenhet av det systemet är det ett stort plus.

Tjänsten kräver att du hanterar svenska och engelska väl i både tal och skrift.

Ansökningsförfarande
Start för tjänsten är i september. Urval kommer påbörjas i slutet av juli.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Josefine Thorin på josefine.thorin@skill.se eller 031-380 33 27. På grund av semestertider kommer frågor kunna besvaras tidigast i slutet av juli.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt - och när människor växer, växer företag.
People change - everything.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Skill Rekrytering & Bemanning AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7305".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Skill Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556685-8618), https://skill.se/

Kontakt
Josefine Thorin
josefine.thorin@skill.se

Jobbnummer
6805753

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill Rekrytering & Bemanning AB: