inköpsadministratör
Pima Bemanning & Rekrytering / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Pima Bemanning & Rekrytering i Södertälje,
Nykvarn,
Huddinge,
Sundbyberg,
Stockholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-11-28ArbetsuppgifterHuvudsakliga arbetsuppgifter
• Inköp och orderadministration
• Löpande kontakt med leverantörer, interna och externa kunder
• Inköpsadministration
• administration och uppföljning av inleveranser, lagertillgänglighet och frisläppning av material
• Support för order och lager gällande exempelvis leveranser, lagernivåer, returhantering
ProfilDu har goda kunskaper i Excel, Powerpoint, Outlook och har erfarenhet från att arbeta ett eller flera order- och lagersystem. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har ett pars års erfarenhet av avancerad administration
Om företagetVår kund är stationerad i Södetälje och har ca 120 anställda du kommer att ingå i en grupp av 4 personer.
Om företagetPima Bemanning & Rekrytering AB är ett auktoriserat bemanningsföretag. Våra rekryterare och konsultchefer/chefer har mer än 25 års erfarenhet från att bemanna konsultuppdrag. Vi finns idag med kontor i Södertälje och i Stockholm. Läs mer på Pimabemanning.se
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-30
Ange följande referens när du ansöker: 92
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIngela Stengel-Dahl
ingela@pimabemanning.seFöretagPima Bemanning & Rekrytering
AdressPima Bemanning & Rekrytering
Lännockvägen 2
15242 Södertälje
KontorsadressLännockvägen 2, Södertälje
Jobbnummer 3183009
Observera att sista ansökningsdag har passerat.