Inköpsadministratör

3 / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.

Inköpsavdelningen på 3 är en ung och utmanade grupp som ständigt utvecklas och utvecklar. Vi har många olika arbetsuppgifter, flera dagliga men även mycket processutvecklingar och som en hjälpande hand till resterande avdelningar vid inköp och upphandlingar. Det som är viktigast för oss är din personlighet. Du ska älska administration och att arbeta snabbt, effektivt och noggrant. På inköp hjälper vi stora delar av 3 så det är viktigt för oss att du gillar service och är en god inköpsambassadör i alla dina relationer med andra på företaget. Detta innebär allt från att erbjuda det oväntade till att våga säga ifrån när det behövs. Tjänsten tillsätts så fort som möjligt och är en timanställning med 75% sysselsättningsgrad.

Vi jobbar tillsammans med varandra, med andra avdelningar och mycket individuellt - vi söker därför någon som både är social men samtidigt kan fokusera på en uppgift under en längre tid. Vi hjälper varandra att nå våra mål.

Som inköpsadministratör är det din uppgift att ta fram inköpsordernummer (PO) och sedan administrera matchningen av dessa mot fakturor som leverantörer skickar till oss. Syftet med din roll är att säkerställa att vi betalar rätt summa för rätt sak och att inköpsprocessen flyter på som den skall i hela organisationen.  Ditt arbete kommer framför allt ske i Oracle och Excel. Du kommer rapportera till Inköpschef.

Du som söker

• gillar att jobba i en öppen miljö
• är prestigelös och pragmatisk
• tycker om högt tempo
• är bra på att jobba självständigt
• har en gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
• har goda kunskaper i Excel
• pratar och skriver svenska och engelska obehindrat

Vi ser gärna att du har läst valfria kurser inom inköp eller ekonomi efter gymnasiet, då du kommer få bredda dig och bli insatt i olika delar av inköpsprocessen.

Intresserad?

Varmt välkommen med din ansökan idag, vi intervjuar löpande. Tjänsten tillsätts så fort som möjligt och är en timanställning med 75% sysselsättningsgrad med potential att förlängas och bli permanent. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Kungsholmen.

Har du frågor, tveka inte att kontakta inköpschef Elena Bayeva, elena.bayeva@tre.se

Varaktighet, arbetstid
75 [pr] -

Publiceringsdatum
2016-04-26

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2806316

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: